شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کتاب های دانش آموزی با عنوان  ویژه اهل سنت نماد آزادی ایران اسلامی می باشد
20 تیر 1396 - 8:18
شناسه : 1756
31

حاج ملا اسد شدایی در خصوص شنیده شدن زمزمه های  حذف عنوان “ویژه اهل سنت ” از کُتب درسی گفت : تدریس  برای دانش آموزان سنی مذهب در مدارس نشان از وحدت ، هم دلی و آزادی بیان و عقاید در مدیریت کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشد . ماموستا حاج ملا اسد شدایی از […]

ارسال توسط :

حاج ملا اسد شدایی در خصوص شنیده شدن زمزمه های  حذف عنوان “ویژه اهل سنت ” از کُتب درسی گفت : تدریس  برای دانش آموزان سنی مذهب در مدارس نشان از وحدت ، هم دلی و آزادی بیان و عقاید در مدیریت کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشد .

ماموستا حاج ملا اسد شدایی از روحانیون متنفذ و برجسته ی ارومیه انتشار و تدریس کتاب های دین زندگی با عنوان ویژه اهل سنت  را قدمی مثبت و نشان از وجود وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در کشور عزیزمان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد :  حفظ ، نگهداری و گسترش مواردی از این قبیل حتما مثمرثمر خواهد بود.

وی حذف  عنوان “ویژه اهل سنت” از کتاب های دین و زندگی را  منوط به جلسات متعدد با علمای بزرگ اهل سنت توسط شورای عالی آموزش و پرورش دانست .

روحانی برجسته ی ارومیه عنوان داشت  مطالب  و کلیات کتب درسی دینی در میان دانش آموزان و دانشجویان در ایران اسلامی تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در فرعیات عملکرده ها جداگانه می باشد و برای همین بهتر است عنوان کتب ویژه اهل سنت با زمینه های جداگانه همچنان بر روی کتاب ها حفظ شود.

 

ماموستا حاج ملا اسد شدایی شرایط کنونی کشور های اسلامی را در تلاطم تمامی اختلافات نبود وحدت رویه عنوان کرد و اظهار داشت ایران اسلامی نماد وحدت ، یکپارچگی و هم دلی امت واحد پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام است .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.