شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کردهای نوار مرزی ارومیه برای سپاه سنگ تمام گذاشتند
11 اردیبهشت 1398 - 12:05
شناسه : 7245
8

پویش من یک سپاهی هستم رویکرد تازه ی کردهای ارومیه به حساب می آید که ریشه ی آن را در مردمی بودن سپاه و خدمات ارزنده ای این نهاد در خدمت رسانی به مردم می توان یافت . بر خلاف تمامی ادعاهای مخالفان و ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران پویش های اخیر مردمی نشان از […]

ارسال توسط :

پویش من یک سپاهی هستم رویکرد تازه ی کردهای ارومیه به حساب می آید که ریشه ی آن را در مردمی بودن سپاه و خدمات ارزنده ای این نهاد در خدمت رسانی به مردم می توان یافت .

بر خلاف تمامی ادعاهای مخالفان و ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران پویش های اخیر مردمی نشان از محبوبیت زیاد سپاه در بین مردم حکایت می کرد .

رئیس جمهور آمریکا سپاه را چند وقت اخیر تروریستی معرفی کرد ولی این امر محبوبیت سپاه را در کشور و خارج از کشور بصورت چشم گیری بالا برد .

کافیست یک نفر فیلم های هالیوودی برجسته ی سینمای آمریکا بعنوان مثال بازگشت بورن ، منطقه سبز و یا ماموریت غیر ممکن را فقط یک بار نگاه کند  ، آمریکا و متحدان شان سازندگان و بوجود آورند گان تروریست در جهان هستند این را نه تنها در فیلم هایشان بلکه خود این آقایان مانند همین ترامپ مو قشنگ در مناظره ی انتخاباتی خود خطاب به هیلاری کلینتون گفت :  داعش و القاعده را آمریکا بوجود آورده است .

بگذریم از مطالب اولیه ولی محبوبیت سپاه در نوار مرزی ارومیه فراتر از محبوبیت یک سازمان یا نهاد نظامی و انتظامی است وقتی با کاک علی از اهالی مرگور گفتگو می کردم ، تنها جمله ای که زیاد تکرار می کرد ، سپاه مردمی است ،  بود ، سپاه چگونه مردمی شده است ، نا آرامی های سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی به مردم نوار مرزی آموخته امنیت بالاترین موهبت الهی می باشد.

سپاه جور تمام ، کم کاری های دولتی مناطق را یدک می کشد ، همین چند روز قبل آمبولانس گردان شهید خرازی سپاه سیلوانا به یاری یکی از اهالی رفت و سال های قبل هلی کوپتر سپاه در صومای برادوست زن بارداری را که گفتار برف شده بود نجات داد ، لازم بذکر می باشد شهید پاسداریاسین قنبری مسئول این امداد و نجات چند ماه بعد بدست گروهک های معاند ضد انقلاب شهید شد ، فقط باید گریه های این زن کورد با بچه ی تازه متولد شده اش  در تشییع پیکر یاسین را آدم می دید تا یکی  دیگر از رازهای محبوبیت سپاه را می فهمیدیم .

سپاه چند سال قبل در روستای قصریک  صومای برادوست بالاتر از هشتیان پلی ساخت تا مردم گفتار سیل نشوند و این پل سال هات با بارش های شدید پا برجاست ولی پل های سیلوانا با یک بارش می دانیم به چه وضعیتی می افتند .

سپاه دارد در نوار مرزی ارومیه خدمت می کند می دانم عده ای مارک می چسبانند و انگ خواهند زد ولی همه می دانند سپاه در منطقه خدمت می کند.

فرماندهان سپاه به محرومین منطقه کمک می کنند ، برای بی بضاعت ها خانه می سازند و به تعمیر و بازسازی مساجد و مدارس کمک می کنند و این بماند که گروههای جهادی سپاه که در قالب بسیج مردم یاری در مناطق مرزی خدمت می کنند چقدر محبوبیت سپاه را بالا برده است.

گروهک های معاند فقط تهدید می کنند و حتی از مردم گاهی کمک های مردمی می طلبند ولی مناطق مرزی خود فقط به پیشرفت و توسعه احتیاج دارد.

تمامی متنفذین ، روحانیون ، سران عشایر و اهالی از سپاه حمایت کردند چون سپاه فقط دنبال پیشرفت ، آبادانی و توسعه مناطق در سایه امنیت پایدار است .

اختصاصی سیلوانانیوز

انتهای پیام/ صلاحی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.