شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کمپین حمایت از کالای ایرانی در صومای برادوست ارومیه
23 فروردین 1397 - 9:02
شناسه : 4184
11

کمپین حمایت از کالای ایرانی با شعار ساخت اقتصاد و آینده ایران عزیز اسلامی با خرید کلای ایرانی توسط خانواده های قروشندگان نوار مرزی ارومیه با کشور ترکیه برگزار گردید . هر ایرانی داشتن کشوری قدرتمند با اقتصادی بزرگ را آرزو دارد و  این را می داند که اشتغال و نان کارگر ایرانی از حمایت […]

ارسال توسط :

کمپین حمایت از کالای ایرانی با شعار ساخت اقتصاد و آینده ایران عزیز اسلامی با خرید کلای ایرانی توسط خانواده های قروشندگان نوار مرزی ارومیه با کشور ترکیه برگزار گردید .

هر ایرانی داشتن کشوری قدرتمند با اقتصادی بزرگ را آرزو دارد و  این را می داند که اشتغال و نان کارگر ایرانی از حمایت کلاهای ایرانی آب می خورد مسئولین باید سعی کنند با بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت اجناس داخلی از شکوفا شدن اقتصاد ملی و اشتغال جوانان حمایت کنند.

در بازارچه ی سرو در نقطه ی مرزی صفر با کشور ترکیه اجناس کشور ترکیه با قیمت باورنکردنی پایین و کیفیت بالا بفروش می رسد ما نیز باید از اقتصاد کشور همسایه ترکیه الگو گرفته و تولیدات خود را با کیفیت بالا و قیمیت پایین به دست هم وطنان برسانیم و بصورت رقابتی صادر کنیم .

هم اکنون خانواده های فروشگاه های صومای برادوست ارومیه تصمیم گرفته اند تا با فروش کالاهای ایرانی در مرز با کشور ترکیه از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی حمایت کنند. مسئولین ادارای و دولتی نیز باید از این اقدام این فروشگاه ها حمایت کنند .

کالای ایرانی

کالای ایرانی

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.