شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کمک‌های مردم ارومیه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ️
25 دی 1398 - 11:12
شناسه : 8632
12

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: جمع آوری کمک های مردم ارومیه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از ️ ۲۴ دی ماه آغاز می‌شود. علی اصغر احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردم ارومیه به سیل زدگان سیستان و […]

ارسال توسط :

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: جمع آوری کمک های مردم ارومیه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از ️ ۲۴ دی ماه آغاز می‌شود.

علی اصغر احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردم ارومیه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ️از ۲۴دی ماه، آغاز می شود.

وی با بیان اینکه کمک ها از ساعت ۹صبح تا ۱۹ انجام می شود، افزود: جمع آوری کمکهای مردمی جهت ارسال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به صورت نقدی و غیری نقدی بوده و توسط ماشین آلات و پرسنل شهرداری ارومیه در آن منطقه توزیع می شود.

️مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه تصریح کرد: محل جمع آوری کمکهای انسان دوستانه در میدان انقلاب و مقابل ساختمان شهرداری ارومیه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اقلام غیر نقدی برای ارسال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بیشتر شامل پتو، لوازم گرمایشی، کنسرو، به ویژه از کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا خواهد بود.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.