شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کمک به آسیب دیدگان سیل سیلوانا در اولویت می باشد
06 اردیبهشت 1396 - 7:07
شناسه : 544
34

نماینده مجلس شورای اسلامی ارومیه نادر قاظی پور بعد ازگذشت یازده روز از تخریبهای سیل ، دیروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه در بخش سیلوانا حضور یافتند و از مناطق سیل زده نوار مرزی بازدید کردند. نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی شهر ارومیه  در جریان بازدید از مناطق سیل زده اخیر سیلوانا در […]

ارسال توسط :

نماینده مجلس شورای اسلامی ارومیه نادر قاظی پور بعد ازگذشت یازده روز از تخریبهای سیل ، دیروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه در بخش سیلوانا حضور یافتند و از مناطق سیل زده نوار مرزی بازدید کردند.

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی شهر ارومیه  در جریان بازدید از مناطق سیل زده اخیر سیلوانا در گفتگوی اختصاصی با سیلوانانیوز گفت  :خداوند را شاکریم که تلفات جانی در سیل اخیر نداشتیم  و این اتفاقات و بلاهای طبیعی انشا الله با تدابیر مسئولین و تلاش مدیران ادرات و نهادهای مربوطه به  خیر و برکت برای منطقه تبدیل گردد و باعث شود زیرساخت های آسیب دیده و تخریب شده باز سازی گردیده و در راستای مقابله با بالایای احتمالی  دیگر نیز منطقه را مقاوم تر و آمادگی های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: بارش بی سابقه ی باران ، آب شدن برفهای کوههای دالامپر و بنار را در پی داشت و باعث سیل اخیر شد که با شکر خداوند منان و عملکرد خوب مسئولین محلی و اطلاع رسانی های رسانه ها هیچگونه تلفات جانی در کانون اصلی سیل نداشیم .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : پل فلزی هاشم آباد سیلوانای ارومیه برای جایگزینی و ترمیم  پل اصلی ارتباطی سیلوانای ارومیه را با تاخیر آورده شد و دلیلش بزرگی دهنه پل بود ولی خدا را شاکریم که تردد از شاهراه ارتباطی منطقه دوباره به جریان افتاد .

قاضی پور عنوان داشت : برای پل فلزی ۶متر کم آمده بود که با تلاش مسئولین و پی گیری های مربوطه خوشبختانه بصورت صحیح نصب شد و امروز شاهد بهربرداری از این پل فلزی هستیم  و امیدواریم رفت و آمد ادامه داشته باشد و تردد صورت گیرد.

وی اظهار داشت : در سیل اخیر خانه ها و وسایل و لوازم مردم عزیز خسارت دیده اند! کشاورزان و دامداران نیز خسارت دیدند!

اولویت اول در پی گیری های اینجانب با این موارد هست تا انشاالله بتوانیم به مردم عزیز و آسیب دیده از سیل کمکی بکنیم و بعد ساخت زیربناهای تخریب شده مردم در اولویت قرار دارد !

نادر قاضی پور از مردم قهرمان و شجاع سیلوانا منطقه مرگور و دشت تشکر کرد و افزود : خوشحالم که مردم عزیز به اطلاعیه های بخشداری و مسولین عمل کردند و خسارت جانی در پی سیل اخیر نداشتیم! و از مردم عزیز خواهشمندیم  حریم رودخانه ها و نکات ایمنی در حوادث را رعایت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد برای پلهای تخریب شده و بازسازی انها هماهنگی های لازم انجام شده است و به امید خدا هر چه زودتر بازسازی ، مرمت و احداث نقاط حادثه دیده در رابطه با سیل اخیر آغاز خواهد شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.