شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کُردها زنده به گور کنندگان مجاهیدن خلق را از یاد نمی برند
14 تیر 1396 - 10:01
شناسه : 1693
47

منافقین همان مجاهدین خلق که این روزها در فرانسه به سر کردگی مریم رضوی با حمایت مستکبران جهان کنفرانس آزادی برگزار می کنند همان جلادانی هستند که در عملیات مروارید به دستور صدام ملعون علاوه بر کشتار  شیر زنان و مردان کُرد درطوزخرماطو ، خانقین تا جلولا و … حتی در زنده به گور کردن […]

ارسال توسط :

منافقین همان مجاهدین خلق که این روزها در فرانسه به سر کردگی مریم رضوی با حمایت مستکبران جهان کنفرانس آزادی برگزار می کنند همان جلادانی هستند که در عملیات مروارید به دستور صدام ملعون علاوه بر کشتار  شیر زنان و مردان کُرد درطوزخرماطو ، خانقین تا جلولا و … حتی در زنده به گور کردن کودکان هم رحم نکردند.

نمایش سازمان مجاهدین خلق  یا گروهک جنایت کار و تروریستی منافین در فرانسه با حضور تعدادی بازنشسته سیاسی نمی تواند رنگ جلادی این جنایتکاران جنگی را از ذهن ها ببرد .

زنده به گور کردن کودکان کُرد با عکس و فیلم مستند هیچ گاه از ذهن جهانیان و انسان های آزادی خواه نخواهد رفت .

حتی داعش بعنوان رهبر تروریست و جنایت شیطانی جهان نتوانسته زنان تحت سیطره خود را به مرحله ای برساند تا کودکان را برای زنده به گور کردن پرتاب کنند ولی سازمان مجاهدین خلق توانست .

صدام و رژیم بعث جنایت کار در سال‌های اتمام جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، برای از بین بردن قیام مسلحانه کُردها  دست به حمله ی وحشتناک شیمیایی علیه آنها زد.

مارس ۱۹۸۸ میلادی تاریخی که جنگ عراق علیه ایران به روزهای پایانی خود رسیده بود.

حمله ی شیمیایی به حلبچه فقط  ۵۰۰۰ نفر زن ، مرد ، پیر ،جوان ، کودک و خردساله همه و همه بی گناه و معصوم کشته و مجروح شدند.

صحنه های حقوق بشری مرگ کودک شیرخوار در بغل مادرش هیچ گاه از ذهن ها نمی رود .

اما حقوق بشر آمریکایی و جهانی تا به امروز  در مورد بزرگترین جنایت شیمیایی جهان سکوت اختیار کرده اند .

سال ۱۹۹۱ بخش  دیگری از شورش کردها در عراق بر علیه صدام آغاز شد در این زمان بود که اعضای گروهک تروریستی منافقین با همکاری رژیم بعث عراق به سرکوب کردها دست زدند.

عراق در آن مقطع زمانی به خاطر اشغال کویت به فرمان صدام غاصب  مورد حمله ی نیروهای بین المللی قرار گرفت شکست در این جنگ و جنگ با ایران، بصورت عینی قدرت و اقتدار  ارتش صدام  را به شدت کاهش داده بود .

مجاهدین خلق  در این مقطع حساس برای اثبات وفادری خود و پیش خدمتی بیشتر سرنوشت خود را به رژیم بعث عراق و صدام بیشتر  پیوند زدند و به پاس حمایت‌های صدام، کشتار کُردها را شروع کرد.

جلادان مجاهدین خلق  تنها ۶۰ زن و کودک کُرد را در عرض یک ساعت در منطقه «بدره و جصان»  به گفته «سعد الحمدانی» نویسنده عراقی بصورت وحشتناک و وحشیانه به خاک و خون کشیدند و هیچ‌کدام از سازمان‌های حقوق بشری نیز تاکنون به این مساله نپرداخته‌اند.

در پایان تاریخ چگونه می تواند به جنایت کاران شیطانی که دست شان حتی  به خود  کودکان خردسال بی گناه آلوده است اجازه بدهد در کشور فرانسه نشست آزادی برگزار کنند .

حضور و حمایت  بازنشسته های سیاسی کشورهای آمریکا ، عربستان و ترکیه خود گواه تمامی مسائل پشت پرده ی این تروریست ها می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.