شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کیفیت کم نان ، نانوایی های  ارومیه
19 بهمن 1398 - 12:10
شناسه : 8817
9

کیفیت نان نانوایی های شهر ارومیه واقعاً خوب نیست . این کیفیت کم و پایین نان ، تا جایی پیش رفته است که استاندار محترم استان آذربایجان غربی هم خودش تایید کرده است . نانی که بی کیفیت فقط در تنور نانوایی های ارومیه می سوزد . نان برخی نانوایی ها به قدری جوش شیرین […]

ارسال توسط :

کیفیت نان نانوایی های شهر ارومیه واقعاً خوب نیست . این کیفیت کم و پایین نان ، تا جایی پیش رفته است که استاندار محترم استان آذربایجان غربی هم خودش تایید کرده است .

نانی که بی کیفیت فقط در تنور نانوایی های ارومیه می سوزد .

نان برخی نانوایی ها به قدری جوش شیرین دارد که خشک خشک است و فقط آب پارچی به مدت چند دقیق اثر گذار است.

شاطرها و کارگران نانوایی ها در ارومیه اکثرا عادت به شلختگی دارند ،  انگشت شمار هستند نانوایی هایی که لباس مرتب و یک دست سفید تمیز بپوشند.

مرد انتظار دارند نانی که سر سفره هایشان می رود لااقل کیفیت داشته باشد ، نانوایی ها ارومیه گاها خودشان قیمت های پایه را می گذارند .

نان روغنی های ارومیه اکثرا نان روغنی مخصوصی ارائه می دهند که به خدا تازه در حد نان روغنی معمولی است ؛ مگر می شود اعتراض هم کرد .

نانوایی های عزیز ؛  از روزی که من یادم می آید گله مند بودند چه آن وقتی که سهمیه آرد را مخفیانه ، در بازار آزاد قاچاقی می فروختند و چه حالا که با بالا بردن قیمت ها باز گله مند هستند.

مردم به خدا حق دارند .باید کسی به داد مردم برسد.

اگر کیفیت این نانوایی های ارومیه خوب بود ، کار به جایی نمی رسید که استاندار محترم آذربایجان غربی هم اعتراض نکند.

به امید بازرسی مداوم مسئولات اداره آرد و غلات ارومیه و استان تا شاید فرجی اتفاق بیفتد و نان با کیفیت سر سفره های مردم برود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.