شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در صومای برادوست
13 خرداد 1396 - 10:44
شناسه : 1107
26

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز : ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز مصادف با دوازده خرداد با حضور پر شور مردم و مسئولین منطقه در مسجد روستای بهیک شهر سرو برگذار گردید. در ابتدای این مراسم ماموستا شیدایی امام جمعه روستای هشتیان ضمن خیر مقدم گویی خدمت مهمانان به تشریح شخصیت آسمانی […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز :

ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز مصادف با دوازده خرداد با حضور پر شور مردم و مسئولین منطقه در مسجد روستای بهیک شهر سرو برگذار گردید.

در ابتدای این مراسم ماموستا شیدایی امام جمعه روستای هشتیان ضمن خیر مقدم گویی خدمت مهمانان به تشریح شخصیت آسمانی امام خمینی (ره) پرداخت و افزود :

شخصیت و بینش امام (ره) همواره سرلوحه زندگی تمام مسلمانان جهان بوده و خواهد بود زیرا ایشان با بینش عمیقی که داشتند از ابتدا در برابر طاغوت و استمارگران خارجی ایستادند و هرگز اجازه ندادند حقوق مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام پایمال شود.

وی در ادامه سخنان خود اشاره ای نیز بر آرامش و امنیت امروز کشورمان کرد و خاطر نشان کرد : امنیتی که امروزه در کشور عزیزمان ایران حکم فرماست از نتایج ارزشمند انقلاب و اندیشه های آن موقع امام (ره) میباشد.

در ادامه این مراسم  دکتر سلیمان نریمانی بخشدار منطقه صومای برادوست وحدت و یک پارچگی را از باورهای مهم امام (ره) یاد کرد و افزود :

از نظر بنیان گزار کبیر انقلاب وحدت و یک پارچگی که رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شمار میرفت از جایگاه ویژه ی برخوردار بود زیرا  امام همیشه در طول زندگی پر برکت خود به این امر مهم توجه بالایی داشت که اگر در کشوری مسلمان اتحاد و وحدت در راس کارها نباشد بدون شک هیچ وقت به اهداف اصلی خود دست نخواهند یافت.

ایشان درپایان سخنان خود : عقب ماندگی و نبود اتحاد در کشورهای همسایه را دلیل اصلی نا امنی یاد کرد و خاطر نشان نشد: امت مسلمین همواره از اختلافات داخلی که منشآ آن کشورهای بیگانه است رنج برده است و به یقین میتوان دلیل اصلی عقب ماندگی و نا امنی را همان اختلافات داخلی و نبود اتحاد و همبستگی دانست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.