شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گرامیداشت هفته معلم در بخش سیلوانا
15 اردیبهشت 1398 - 11:23
شناسه : 7283
31

در هفته گرامیداشت  مقام معلم ، از خانواده شهدای فرهنگی ، پیشکسوتان و معلمین منتخب تجلیل شد .  به گزارش پایگاه خبری سیلوانانیوز  – آیین  نکوداشت مقام معلم در هفته گرامیداشت معلم با حضور سنایی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش […]

ارسال توسط :
در هفته گرامیداشت  مقام معلم ، از خانواده شهدای فرهنگی ، پیشکسوتان و معلمین منتخب تجلیل شد .
 به گزارش پایگاه خبری سیلوانانیوز  – آیین  نکوداشت مقام معلم در هفته گرامیداشت معلم با حضور سنایی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش سیلوانا ، علیزاده شهردارسیلوانا ، عزیزیان نماینده ولی فقیه بخش سیلوانا ، ریش سفیدان و فرهنگیان منطقه سیلوانا در تالار سپهر راژان برگزار شد .
مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش سیلوانا ضمن خوش آمد گویی  ، روز معلم را به فرهنگیان خصوصا َهمکاران خود در بخش سیلوانا تبریک گفت ؛ وی ادامه داد : سالروز گرامیداشت مقام و منزلت معلم است ، امروز روز شهادت استاد فرزانه شهید مطهری ،   استاد حوزه و دانشگاه است که خدمات زیادی به جامعه علمی کشور نمود و در زمینه های مختلف روشنگری کرده است .
وی افزود : معلمان نقش بسیار مهم و اساسی  در آینده  فرزندان ما دارند و سرمایه های انسانی  هستند  و بایستی  در رسالت الهی  خود  اهتمام  ویژه ای داشته باشند .
عزیزیان نماینده ولی فقیه در سیلوانا نیز ، ضمن اشاره به اینکه روز معلم  روز تمدن سازی است این روز را به معلمین تبریک گفت .
 وی افزود : عالم و معلم بودن بسیار ارزشمند است و اگر هویتش را بررسی کنیم متوجه می شویم که نشات گرفته از خدای مطلق است  و  در راه ارزش های الهی می تواند بسیار موثر واقع شود.
 وی خاطر نشان کرد : کسانی که شغل خدا و پیامبر را در روی زمین دارند معلمین هستند و اگر در مسیر دین و احیای تفکرات دینی  و خدمت به مردم و جامعه حرکت کنند جایگاهشان بسیار خاص و عظیم است .
سنائی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز معلم  به جامعه  فرهنگیان و اشاره به پاسداشت سالگرد شهادت  آیت الله مطهری استاد علم و تقوا گفت :معلمان رهرو راه  این اسوه بزرگوار در عرصه تعلیم و تربیت هستند و از هیچ تلاشی در این امر دریغ  نمی کنند افزود : هدف آموزش و پرورش  رساندن  دانش آموزان  به  حیات طیبه ای  است که آنان را سالم  ، مومن ، با وقار و با سواد بار آورد .
وی خاطر نشان کرد :  آموزش و پرورش به  تنهایی نمی تواند  تمام انتظاراتی را که جامعه از تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد برآورده کند ، بنابراین  در این راستا نیازمند همکاری تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی است ، که در تمام جوانب مادی ومعنوی همکاری لازمه را داشته باشند .
اجرای گروه سرود مدرسه دخترانه  دیزج و شعر خوانی کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سیلوانا و شاعر فرهنگی در رابطه با تکریم مقام معلم  از دیگر قسمت های این برنامه بود.
همچنین در این مراسم از خانواده شهدای فرهنگی ، بازنشستگان ، پیشکسوتان  و معلمین منتخب منطقه سیلوانا تجلیل شد .
انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.