شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گرامیداشت هفته ی معلم در صومای برادوست ارومیه
14 اردیبهشت 1396 - 7:13
شناسه : 699
32

ویژه مراسم گرامیداشت هفته معلم مصادف با ۱۴ اردیبهشت با حضور پر شور فرهنگیان منطقه صومای برادوست ؛ مسئولین منطقه و مسئول امور تربیتی اداره کل آموزش پرورش استان آذربایجان غربی در محل تالار گنگچین صومای برادوست ارومیه برگزار گردید. در مراسم با شکوه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه صومای برادوست ارومیه […]

ارسال توسط :

ویژه مراسم گرامیداشت هفته معلم مصادف با ۱۴ اردیبهشت با حضور پر شور فرهنگیان منطقه صومای برادوست ؛ مسئولین منطقه و مسئول امور تربیتی اداره کل آموزش پرورش استان آذربایجان غربی در محل تالار گنگچین صومای برادوست ارومیه برگزار گردید.

در مراسم با شکوه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه صومای برادوست ارومیه  در ابتدا کمال بکری رئیس آموزش پرورش منطقه صومای برادوست ضمن خیر مقدم به مهمانان حاظر به تشریح وظایف سنگین معلمین و افزایش سطح کیفی تحصیل در منطقه مرزی صومای برادوست ارومیه با تمام سختی ها و مسیرهای صعب العبورش پرداخت و افزود :

جایگاه خدمت معلمی  نیاز به گفتن ندارد و مقام والایى است­، مقامى است که به گفته ی بنیان گذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی امام خمینی (ره ) : خداى تبارک و تعالى از آن تعظیم فرموده است.

نقش معلم در جامعه همانند نقش انبیا روشنایی بخش است، انبیا معلّم کل جامعه ی بشریت هستند. دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله استاد مطهرى این معلم و استاد همیشه جاویدان در عرصه ی علم و دانش نامگذاری گردیده است .

همین چند روز پیش تعدادی از معلمان زحمت کش و عزیز صومای برادوست ارومیه صبح در مسیر مدرسه در جاده ی پر پیچ و خم سرو ارومیه دچار سانحه شدند ، معلمانی که از جان خود مایه می گذارند تا چراغ علم و هنر همچنان در دور افتاده ترین نقاط مرزی کشور عزیزمان روشن بماند .

وی همچنین در ادامه به افزایش سطح کیفی تحصیل در منطقه اشاره کرد و افزود : همان طور که مستحضرید سطح کیفی آموزش در مناطق مرزی به طور چشم گیری افزایش یافته است . استفاده از مربیان مجرب  و همچنین فراهم کردن امکانات نوین و به روز  تاثیر  و سهم بسزایی را در این پیشرفت چشم گیر داشته است.

در ادامه این مراسم رزاقی مسئول امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به عنوان میهمان ویژه مراسم  ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم به تمجید عملکرد قابل قبول آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست پرداخت و تاکید کرد:

تربیت و آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان ، به دست توانای معلمان دلسوز جامعه است. آن‌ها باید تربیت اسلامى را الگوی خود قرار دهند، که هم یک تربیت انسانى است، و هم یک تربیت صحیح در هدایت به سوی صراط مستقیم است.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر استفاده  و گسترش مدارس هوشمند اظهار داشت هم اکنون تمام  توان مسئولین و اداره کل آموزش و پرورش استان بر این است تا مدارس نوار مرزی ارومیه از بهترین امکانات و تجهیزات آموزشی استفاده کنند ولی متاسفانه فاصله ی طولی زیاد روستاها از هم و همچنین کم جمعیتی بعضی از روستاها از مشکلات همین موضوع می باشد .

در ادامه دکتر نریمانی بخشدار منطقه صومای برادوست ارومیه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم این روز را خدمت تمامی فرهنگیان و دوست داران علم و دانش تبریک و تهنیت گفت .

وی خدمت فرهنگیان عزیز در دور افتاده ترین نقاط مرزی را نشان ایمان ، عشق و علاقه دانست .

بخشدار صومای برادوست تلاش کلیه دستگاه های اجرای کشور را در راستای بالا بردن کیفیت تحصیلی و آموزشی عنوان کرد و تاکید کرد گام های اجرای خوبی در راستای ساخت مدارس جدید و نوسازی در سطح مدارس منطقه برداشته شده است .

در پایان این مراسم از معلمین برگزیده با اهداء جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.