شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گرد و خاک  بزرگ ترین بلوار شهرک سیلوانا موجب نارضایتی مردم گردیده است
05 مهر 1396 - 11:31
شناسه : 2758
13

ناراحتی اهالی و بازاریان شهرک زیوه از نبود آسفالت بزرگترین بلوار این شهرک و گرد و غبار ناشی از آن موجب نارضایتی و دلسردی مردم می باشد . شهرک زیوه  مرگور سیلوانای ارومیه  یکی از مراکز اصلی تجمع اهالی سیلوانا ؛ بازار و  محل کسب و کار روزانه ی بیش از ۴٠٠٠ نفر از اهالی […]

ارسال توسط :

ناراحتی اهالی و بازاریان شهرک زیوه از نبود آسفالت بزرگترین بلوار این شهرک و گرد و غبار ناشی از آن موجب نارضایتی و دلسردی مردم می باشد .

شهرک زیوه  مرگور سیلوانای ارومیه  یکی از مراکز اصلی تجمع اهالی سیلوانا ؛ بازار و  محل کسب و کار روزانه ی بیش از ۴٠٠٠ نفر از اهالی می باشد .

اگرچه با همت دهیاری زیوه  ، اهالی محترم  و بازیان ؛ علی الخصوص دکه دارانی که دکه هایشان برخیابان اصلی این شهرک واقع بود همین چندماه پیش بود خیابان اصلی زیوه  مسیرگشایی گردید.

بازگشایی  بلوار زیوه  نوید بخش خوش رهایی از مشکلات و مشقاتی چون چاله ها  محسوب می شد که مدتها به دلیل خرابی آسفالت خیابان اصلی اصلی بوجود آمده بود  و  یا رهایی از ترافیک بالای زیوه  به دلیل نبود جای کافی جهت پارک خودروهای اهالی بخصوص در تعطیلات و روزهایی چون اعیاد و …

تمامی مشکلات بلوار بزرگترین شهرک سیلوانا دست به دست هم داد تا بازگشایی این خیابان توسط دهیاری و اهالی بازار و ارگانهای مربوطه و تبدیل آن به بلوار ؛ اجرا شود .

گرچه سالهای متمادی آرزوی اهالی مرگور  با  اقدامی شایسته از سوی مسئولین در پیشرفت این شهرک کلنگ زنی شد اما با گذشت چندین ماه و با پیگیریهای مکرر مردم ؛ دهیاری و شورای بخش سیلوانا هنوز بودجه کافی جهت اتمام کامل این پروسه و آسفالت مسیر این بلوار تحقق نیافته است .

این روزها با پایان یافتن فصل تابستان و آغاز فصل پاییز ، شروع بادها و تندبادهای پاییزی  از یک سو و سرعت بالای خودروها عبوری از سوی دیگر این شهرک زیبا را به بیابانی تبدیل ساخته  است .

گرد و خاک  این روزهای  بلوار زیوه زندگی و تنفس اهالی را با بحران جدی مواجه ساخته است .

کودکان و بزرگ سالان به سختی تنفس می کنند ، خانه ها و مغاره های کنار بلوار از گرد و غبار مرتب در حال آب پاشی خیابان هستند .

مغازه داران واقعا دیگر هیچ کسب و کاری ندارند  اگر صبح ها درب هر یک از مغازه هایی که در این بلوار واقع شده را باز کنید و به محیط درون آنها نگاهی بیندازید چیزی جز گرد و غبار نشسته بر اجناس و وسایل این بازاریان مشاهده نخواهید کرد و این خود گاها سبب دلسردی این بازاریان از کار می شود که توجه جدی مسئولین را در اسرع وقت به این معضل را می طلبد.

جاده زیوه

جاده زیوه

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.