شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گشایش چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه
09 مرداد 1396 - 23:32
شناسه : 2076
33

چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان این هنر دیروز نهم مرداد با شرکت هنرمندانی از  سراسر کشور در نمایشگاه صنایع دستی در محل مجتمع فرهنگی ارومیه گشایش یافت. اولین روز این نمایشگاه با مشکلات متعددی همراه بود به طوریکه شرکت کنندگان که هر کدام مسافت های طولانی را برای […]

ارسال توسط :

چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان این هنر دیروز نهم مرداد با شرکت هنرمندانی از  سراسر کشور در نمایشگاه صنایع دستی در محل مجتمع فرهنگی ارومیه گشایش یافت.

اولین روز این نمایشگاه با مشکلات متعددی همراه بود به طوریکه شرکت کنندگان که هر کدام مسافت های طولانی را برای شرکت در این نمایشگاه طی کرده بودند  از وضعیت نامطلوب خدمات دهی گله مند بودند.

اطلاع رسانی ضعیف از سوی مسئولین صنایع دستی استان که منجر به عدم استقبال در روز اول این نمایشگاه شده بود و همچنین محل نامناسب اسکان شرکت کنندگان از جمله مشکلاتی بود که هنرمندان به آن اشاره داشتند.

برگزاری این گونه نمایشگاه های سراسری با توجه به کیفیت بالای محصولات ارائه شده مستلزم هماهنگی و برنامه ریزی های مناسبی می باشد که بایستی اداره صنایع دستی استان آذربایجان غربی در این خصوص برنامه های جامعی داشته باشد تا دیگر شاهد به وجود آمدن اینگونه مشکلات و ناهمانگی ها نباشیم.

علاقمندان به هنر صنایع دستی می توانند از نهم تا سیزدهم مرداد با مراجعه به نمایشگاه دائمی صنایع دستی ارومیه از محصولات زیبای این نمایشگاه دیدن فرمایند.

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.