شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
یازدهمین دوره مسابقات فوتسال بخش سیلوانا برگزار شد
12 اسفند 1397 - 19:46
شناسه : 6799
56

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز امروز یازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایام الله دهه مبارک فجر در سالن گل کوچک زیبا برگزار شد که دو تیم دیگر دوم و دالکورد در یک بازی پایاپای به مصاف هم رفتند. بعد از تساوی بازی در وقت قانونی بازی به وقت اضافه کشیده شد در وقت اضافه نیز […]

ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری سیلوانا نیوز امروز یازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایام الله دهه مبارک فجر در سالن گل کوچک زیبا برگزار شد که دو تیم دیگر دوم و دالکورد در یک بازی پایاپای به مصاف هم رفتند. بعد از تساوی بازی در وقت قانونی بازی به وقت اضافه کشیده شد در وقت اضافه نیز نتیجه تغییر نکرد و دو تیم به ضیافت پنالتی رفتند که تیم دهیاری گردوان توانست در ضربات پنالتی تیم دالکورد را شکست دهد و قهرمان یازدهمین دوره جامع پیام الله مبارک دهه فجر شود

مصاحبه اختصاصی سیلوانا نیوز با عبدالله جسور نماینده تربیت بدنی گردان شهید خرازی و مسئول برگزاری یازدهمین دوره جام فوتسال ایام الله دهه مبارک فجر:

جسور گفت: خوشبختانه توانستیم یازدهمین دوره مسابقات ایام الله مبارک دهه فجر با تمام کم و کاستی ها و با زحمت فراوان دوستان به پایان برسانیم

وی ادامه داد: تعداد ۳۶ تیم از ساکنین بخش سیلوانا در این رقابت شرکت کردند که در ابتدا به هر گروه چهار الی پنج تیم تقسیم شدند. و بعد از آن به صورت جدول جام جهانی به رقابت پرداختند که در آخر تیم دهیاری گردوان و تیم دالکورد و تیم دهیاری برازان و تیم های زیوه چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی بودند. تیم دهیاری گردوان با برد در مقابل تیم دهیاری برازان و تیم دالکورد با برد در مقابل آلای زیوه به فینال راه یافتند. و در بازی فینال تیم دهیاری گردوان در ضربات پنالتی تیم دالکورد را شکست داد و قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ایام الله مبارک دهه فجر شد.

جسور خاطرنشان کرد : برگزاری هک این چنین مسابقاتی در بخش سیلوانا و شهرک زیوه باعث ایجاد انگیزه های بسیار زیادی در جوانان می شود که می تواند خود را در این مسابقات محک بزنند هم می‌توانند اوقات فراغت خود را به جای آنکه در مکان های دودزا و قلیان خانه ها به سر ببرند در این سالن بگذرانند.

جسور در ادامه بیان کرد : این جام به همت دوستان و پیشکسوتان فوتبال منطقه مرگور برگزار شد و در این راستا هژیر خندان رو رابط ورزشی بخش سیلوانا، بهرام جسور نماینده تربیت بدنی آموزش و پرورش و عبدالله جسور نماینده گردان شهید خرازی و مدیریت مهمان شهر زیوه و بخشداری بخش برگزار شد.

عبدالله افزود : به دلیل آنکه از هر روستا فقط یک تیم در مسابقات شرکت کرده بود این مسابقات از اوج هیجان و لذت خاصی برخوردار بود که هر روز با حضور پرشور تماشاگران در سالن گل کوچک زیوه برگزار می شد.

عبدالله بهترین های جام در مراسم اختتامیه را این گونه بیان کرد:
مهران ‌رضایی از تیم آلای زیوه بهترین بازیکن، کاروان شمزین زاد از تیم دالکورد تکنیکی ترین بازیکن، تیم استقلال هاشم آباد تیم اخلاق این دوره شد ،همچنین تیم دهیاری گردوان تیم اول و تیم دوم تیم دالکورد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.