شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
یخ گردشگری زمستانی در «خوشاکو» آب می‌شود/ فرصت باهم بودن خانواده‌
16 دی 1397 - 9:34
شناسه : 6294
11

پیست اسکی «خوشاکوی» ارومیه که وسیع‌ترین و برف گیر ترین پیست اسکی خاورمیانه است در یک آخر هفته به‌یادماندنی فرصت باهم بودن اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  پیست اسکی خوشاکوی ارومیه از بزرگ‌ترین و زیباترین پیست‌های اسکی کشور است که از کانون‌های مهم ورزش زمستانی در منطقه شمال غرب کشور به شمار می‌رود این پیست […]

ارسال توسط :

پیست اسکی «خوشاکوی» ارومیه که وسیع‌ترین و برف گیر ترین پیست اسکی خاورمیانه است در یک آخر هفته به‌یادماندنی فرصت باهم بودن اعضای خانواده را فراهم می‌کند.

 پیست اسکی خوشاکوی ارومیه از بزرگ‌ترین و زیباترین پیست‌های اسکی کشور است که از کانون‌های مهم ورزش زمستانی در منطقه شمال غرب کشور به شمار می‌رود این پیست اسکی در ۴۵ کیلومتری غرب ارومیه در کنار روستای خوشاکو واقع شده است.

مسیر دسترسی به این پیست از دو محور بند و انهر امکان پذیر است، این پیست با توجه به قرار گرفتن در یک منطقه گردشگری و نیز هم مرزی استان با چهار کشور ظرفیت و قابلیت جذب گردشگر و نیز میزبانی مسابقات کشوری و حتی بین المللی را دارد.

پیست اسکی خوشاکوی ارومیه فارغ از خصوصیت خاص منطقه‌ای به دلیل شرایط آب هوایی منطقه قابلیت تبدیل شدن به پیست اسکی روی چمن را در فصل تابستان را دارد.

این پیست که یکی از کانون‌های ورزش زمستانی در شمال غرب ایران به شمار می‌رود، دارای امکانات بالقوه‌ای از قبیل کوه‌هایی با شیب مناسب و چشم اندازهای زیبا است که می تواند فرصت یک دور همی را برای اعضای خانواده فراهم کند. از برف بازی و ساخت آدم برفی گرفته تا اسکی بازی و تله سیژ سواری؛ ضمن اینکه خیلی از خانواده ها علاقه مند به شرکت در برنامه های برف پیمایی در این منطقه هستند.

پیست اسکی خوشاکو ظرفیتی بی نظیری برای جذب گردشگر

فعالیت پیست اسکی خوشاکو با بارش اولین برف زمستانی آغاز می شود و هم اکنون علاقه مندان می‌توانند در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه برای انجام ورزش‌های زمستانی، اسکی و نیز تفریح به این پیست مراجعه کنند.

پیست اسکی خوشاکو، در ۴۰ کیلومتری شهرستان ارومیه و در منطقه راژان واقع شده که با داشتن کوه هایی با شیب مناسب و جلوه های زیبای بصری از طبیعت، همه ساله در فصل زمستان پذیرای علاقه مندان به اسکی و ورزش های زمستانی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.