شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
یک‌هزار فرزند بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی صاحب شغل شدند
25 بهمن 1399 - 15:01
شناسه : 11238
13

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار نفر از فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح استان با پرداخت تسهیلات بانکی صاحب شغل شده اند. سرهنگ محمد عدالت نمون امروردر حاشیه دیدار با بازنشسته های نیروی مسلح سردشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات از ۱۵۰ تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، زمینه […]

ارسال توسط :

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار نفر از فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح استان با پرداخت تسهیلات بانکی صاحب شغل شده اند.

سرهنگ محمد عدالت نمون امروردر حاشیه دیدار با بازنشسته های نیروی مسلح سردشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات از ۱۵۰ تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، زمینه لازم برای اشتغال این افراد در سطح استان فراهم شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، امسال همچنین با توجه به شرایط کرونایی به جای اهدای جهیزیه به نوعروسان این قشر زحمت کش، به هرکدام از آنان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی افزود: به بازنشسته های نیازمند نیز به جای بسته های معیشتی مبلغ پنج میلیون ریال کمک نقدی انجام شد.

سرهنگ عدالت نمون با بیان اینکه تامین و رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است، گفت: امسال اقدامات خوبی در راستای رفاه بیشتر این خانواده ها انجام گرفته که برخی به صورت غیر حضوری و با پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض و برخی نیز به هنگام دیدار و سرکشی جهت بررسی مشکلات آنها انجام شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی و مدیر امور درمان این اداره کل در سفر به شهرستان مرزی سردشت از ۱۰ نفر از بازنشستگان سپاه این شهرستان عیادت و سرکشی کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند.

تامین و رفع مشکلات میعشتی بازنشستگان نیروهای مسلح یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.