چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
۶۰ میلیارد ریال تبلت بین دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی توزیع شد
16 مرداد 1400 - 11:53
شناسه : 13955
10

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:۲ هزار تبلت به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال با همراهی خیران، بین دانش آموزان نیازمندان و خانواده های مددجوی این نهاد توزیع شده است. عزیز سهندی امروز در گفت و گو ی با خبرنگاران افزود: ارزش هریک از تبلت هایی که به دانش آموزان نیازمند […]

ارسال توسط :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:۲ هزار تبلت به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال با همراهی خیران، بین دانش آموزان نیازمندان و خانواده های مددجوی این نهاد توزیع شده است.

عزیز سهندی امروز در گفت و گو ی با خبرنگاران افزود: ارزش هریک از تبلت هایی که به دانش آموزان نیازمند اهدا شده، حدود ۳۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: حمایت از ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان مددجو از اولویت های کمیته امداد آذربایجان غربی است که در ۲ سال اخیر از آنجا که سیستم آموزشی به سمت کلاس‌های آنلاین سوق پیدا کردند، تامین ابزارهای لازم آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در صدد هستیم تا هیچ کدام از مددجویان استان به دلیل نداشتن ابزار و لوازم آموزشی از تحصیل باز نمانند.

سهندی همچنین با اشاره به اجرای مستمر طرح اکرام ایتام در استان اظهار کرد: این نهاد تاکنون ۱۴ هزار و ۶۶۵ یتیم و فرزند محسنین در استان را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است.

وی گفت: از این تعداد، پنج هزار و ۵۲۰ نفر، ایتام و ۹ هزار و ۱۴۵ نفر را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

وی افزود: هم‌اکنون میانگین کمک های دریافتی فرزندان تحت حمایت ۳۶۶ هزار و ۴۲۶ تومان و میانگین سرانه واریزی حامیان ۱۳۰ هزار و ۹۲۹ تومان است.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۹۰ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.