شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
۹دی خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمنان کشید
10 دی 1398 - 13:52
شناسه : 8501
11

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ۹ دی خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام کشید و چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت. حجت‌الاسلام علی رضایی در مراسم نهم دی که امروز در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: […]

ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ۹ دی خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام کشید و چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت.

حجت‌الاسلام علی رضایی در مراسم نهم دی که امروز در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از مسببان نفوذ آمریکا در امورات کشور، عوامل داخل کشور هستند.

وی افزود: امروز با رهبری  مقام معظم رهبری که نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج) نیز هستند شاهد هستیم که انقلاب اسلامی جهان شمول شده است واین دلیلی است که لرزه بر پیکره غرب و استکبار می‌اندازد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، با اشاره به حماسه ۹ دی، بیان کرد: ۹ دی خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام کشید و چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت.

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب با خون شهدا زنده است، تصریح کرد: مردم غیور ایران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در روز ۹ دی و تاسی از شعائر دینی و آموزه‌های انقلابی و اسلامی و زیر پا نگذاشتن خون شهدا تمام قد از این نظام دفاع کردند و فتنه واهی تقلب را در نطفه خفه کردند.

وی گفت: امروز قدرت نظامی و جنگی ایران به قدری قدرتمند است که در فراز آسمان پهپاد متجاوز را مورد هدف قرار داده و منهدم می‌کند و این ناشی از تفکر عدم دوستی با آمریکا است.

انتهای پیام

مرادی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.