شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
‍ ‍ برگزاری جشنواره زمستانی در روستای خوشاکو بخش سیلوانا
24 دی 1397 - 9:38
شناسه : 6337
28

  بخشدار بخش سیلوانا در گفت و گو با خبرنگار سیلوانانیوز از برگزاری جشنواره برف و یخ در روستای خوشاکو همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه خبر داد. ریباز میرزایی  گفت : طی جلسه ای که با مدیرکل گردشگری استان داشتیم مگرر شد همزمان با گرامیداشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب […]

ارسال توسط :

 

بخشدار بخش سیلوانا در گفت و گو با خبرنگار سیلوانانیوز از برگزاری جشنواره برف و یخ در روستای خوشاکو همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه خبر داد.

ریباز میرزایی  گفت : طی جلسه ای که با مدیرکل گردشگری استان داشتیم مگرر شد همزمان با گرامیداشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ؛ در فصل زمستان یک جشنواره برف و یخ در پیست اسکی خوشاکو برگزار  شود.

میرزایی افزود دلیل اصلی انتخاب روستای خوشاکو برای این جشنواره این است که روستای خوشاکو هدف اصلی گردشگری نه تنها در شهر ارومیه بلکه در استان در فصل زمستان می باشد زیرا تنها پیست اسکی استان در این روستا قرار دارد.

بخشدار سیلوانا افزود این جشنواره به صورت یک روزه در اواخر بهمن ماه یا در اوایل اسفند ماه برگزار خواهد شد.

میرزایی اهداف برگزاری این جشنواره را اینگونه بیان کرد :

۱- این جشنواره در راستای ایجاد نشاط اجتماعی است تا بتوانیم نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

۲- توسعه گردشگری و شناساندن پتانسیل های گردشگری بخش سیلوانا مخصوصاً روستای خوشاکو که تنها مکانی در استان است که دارای پیست اسکی می باشد و مردم می توانند در فصل زمستان از امکانات این پیست برای اسکی استفاده کنند.

۳- در این جشنواره می توانیم توانمندی های مردم و جوانان منطقه را به گردشگران و مردم دیگر معرفی کنیم بعنوان مثال پتانسیل های عشایری و نمونه کار های بانوان توانمند را میتوان در این جشنواره به نمایش در آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.