شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
سرهنگ آقایی ؛ فرمانده گردان شهید خرازی در مراسم تجمع بزرگ ٢٠٠٠ نفری بسیجیان منطقه سیلوانای ارومیه :
05 آذر 1396 - 16:16
شناسه : 3156
15

سرهنگ آقایی ؛ فرمانده گردان شهید خرازی در مراسم تجمع بزرگ ٢٠٠٠ نفری بسیجیان منطقه سیلوانای ارومیه : ? روز بسیج و هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان سلحشور تبریک عرض می نمایم ?بسیج شجره طیبه ای که امام راحل (ره) آن را بنا نهاده اند. ? بسیج از بزرگترین و پر برکت ترین تدابیری […]

ارسال توسط :

سرهنگ آقایی ؛ فرمانده گردان شهید خرازی در مراسم تجمع بزرگ ٢٠٠٠ نفری بسیجیان منطقه سیلوانای ارومیه :

? روز بسیج و هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان سلحشور تبریک عرض می نمایم

?بسیج شجره طیبه ای که امام راحل (ره) آن را بنا نهاده اند.

? بسیج از بزرگترین و پر برکت ترین تدابیری بودند که امام راحل اندیشیدند.

? زمانیکه انقلاب اسلامی شکل گرفت و نظام سلطه شروع به فتنه انگیزی و تفرقه کرد و با تشکیل گروه ها و احزاب بخصوص در نوار مرزی خواستند به نظام ضربه بزنند که در مقابله با این گروهک ها نباید نقش بسیج را نادیده گرفت.

? هنگامی که صدام مزدور به پاس مزدوران غرب و با تفکر بسیار پر شده و با محاسبات دقیق خودشون که میخواستند چند روزه تهران را هم بگیرند، فقط ۳۴ روز پشت دروازه های خرمشهر ماندند چون یک نکته را لحاظ نکرده بودند که مردم و بسیجیان در مقابل آنها خواهند ایستاد. بله بسیجیان با دست خالی و سلاح سبک در مقابل تانک های دشمن ایستادند .

? نظام سلطه بعد از دفاع مقدس هم با تهاجم فرهنگی به نظام مقدس ما و جوانان ما حمله کرد که در این باره هم بسیجیان مقابله کردند و نگذاشتند جوانان ما مستعمره فرهنگ غربی بشوند.

? نظام های سلطه که در کشورهای اسلامی ؛ گروهک های تکفیری و سلفی مثل داعش را مسلح کردند و برای نابودی آن ۲۰ سال زمان برآورد کرده بودند که با عنایت به تفکر بسیجی که حاج قاسم سلیمانی ا به عراق و سوریه انتقال دادند ، حکومت خود ساختگی عراق و شام داعش به پایان رسید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.