شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
09 اردیبهشت 1400 - 14:03
شناسه : 12612
14

?پیام فرماندار ارومیه به مناسبت روز شوراها ?فرماندار ارومیه فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم گیری دانسته و افزود: نباید مردم احساس کنند که اراده آنها در اداره جامعه بی تاثیر است. ?متن پیام رسول مقابلی بدین شرح است: به نام خدا ?نهم اردیبهشت، یادآور […]

ارسال توسط :

?پیام فرماندار ارومیه به مناسبت روز شوراها

?فرماندار ارومیه فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم گیری دانسته و افزود: نباید مردم احساس کنند که اراده آنها در اداره جامعه بی تاثیر است.

?متن پیام رسول مقابلی بدین شرح است:

به نام خدا

?نهم اردیبهشت، یادآور سالها فعالیت مستمر شوراهای اسلامی شهر و روستا و تجلی اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم گیری در راستای اعتلای جامعه بر مبنای آیه شریفه “و امرهم شوری بینهم” است.

?از این رو پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر رشد و توسعه کشور، در سایه هم افزایی و مردم سالاری دینی میسر خواهد بود و باید مردم همواره احساس کنند که اراده آنها در اداره و سرنوشت جامعه و آینده و اقتدار کشور موثر می باشد.

?ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان، امیدوارم خدمتگزاران مردم در هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای مردم، شرایط را در چارچوب قانون برای حضور حداکثری اقشار و آحاد مختلف داوطلبین در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم نمایند.

رسول مقابلی

فرماندار شهرستان ارومیه

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.