دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
استاد حوزه: تبیین صحیح راه امام حسین (ع) به نسل جوان ضروری است
02 مرداد 1402 - 11:14
شناسه : 19206
9

معاون تهذیب مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه قم و استاد حوزه گفت: تبیین مکتب، سیره و فلسفه قیام امام حسین (ع) باید صحیح، به درستی و بدون دخل و تصرف برای نسل جوان بیان شود. مُبلغان حقیقت مکتب امام حسین (ع) را بیان کرده و واقعیت راه و منش اباعبدالله (ع) را برای […]

ارسال توسط :

معاون تهذیب مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه قم و استاد حوزه گفت: تبیین مکتب، سیره و فلسفه قیام امام حسین (ع) باید صحیح، به درستی و بدون دخل و تصرف برای نسل جوان بیان شود.

مُبلغان حقیقت مکتب امام حسین (ع) را بیان کرده و واقعیت راه و منش اباعبدالله (ع) را برای نسل جوان تبیین کنند.

 

وی اظهار کرد: نباید خلاف حقیقت مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) گفته شود زیرا بیان واقع گرایانه آن می‌تواند نسل جوان را از منجلابی که دشمنان اسلام در سر راه ایشان درست کرده‌اند، نجات دهد.

 

استاد حوزه ادامه داد: امروز بشریت گرفتار الگوهای دست ساخته استکبار جهانی شده و تکنوکرات‌ها و نئو لیبرال‌های مزدور در تلاشند حقوق انسان‌ها را پایمال کرده و افکار ملت‌ها را به سمت اهداف خود سوق دهند.

 

به گفته وی، در چنین شرایطی و در دنیایی که استکبار با نفوذ بر ذهن‌ها و تحت سلطه در آوردن آنها سعی در پیاده کردن اهداف خود دارد باید پیش از پیش مراقب تبیین درست راه و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) باشیم.

 

حجت الاسلام قهرمانی اضافه کرد: به خود اجازه ندهیم برخلاف منش اباعبدالله الحسین (ع) حرکت کنیم و در عزاداری‌های حسینی که بهترین فرصت برای تبیین فلسفه قیام کربلا و نهضت امام حسین (ع) است، حقیقت را مطرح کنیم.

 

استاد حوزه: تبیین صحیح راه امام حسین (ع) به نسل جوان ضروری است

 

مدیر سابق حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی یادآور شد: امروز در عزاداری‌های حسینی مُبلغان، امام حسین (ع) را آنگونه که زندگی و مبارزه کرده و در میدان نبرد حضور یافته برای نسل جوان و نوجوان بیان کنند تا نسل فردا به واسطه آشنایی با امام حسین (ع) اسیر فتنه‌های آخر الزمانی نگردد و مسیر صحیحی را طی کند.

 

حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: وظیفه مبلغان و مبشران بیان حقیقت امام حسین (ع) است فلسفه قیام و حوادث کربلا را به درستی و به خوبی بیان کنند و اجازه ندهند واقعه کربلا دوباره در زمان حاضر تکرار شود.

 

استاد حوزه گفت: امروز مستکبران با حربه‌های رسانه‌ای می‌خواهند نسل جوان را بی اعتقاد بار بیاورند، بنیان خانواده را نابود کرده و احساسات و عواطف آنها را از بین ببرند بر همین اساس در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) باید واقعیت‌ها گفته و اجازه نداد دشمن، دروغ را جایگزین حقیقت کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.