جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی
29 دی 1400 - 11:34
شناسه : 15717
11

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی هستیم. پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی هستیم.   وی گفت: این دوره در ۱۰ […]

ارسال توسط :

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی هستیم.

پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی هستیم.

 

وی گفت: این دوره در ۱۰ محور شامل دفاع مقدس و امنیت پایدار، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: قالب‌های برگزاری جشنواره شامل خبر، گزارش خبری و تحلیلی‌تحقیقی، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، مقاله و یادداشت، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی است.

 

وی همچنین با اشاره به شیوه‌نامه شرکت در جشنواره برای اصحاب رسانه، گفت: تمامی رسانه های مرجع اخبار اعم از مکتوب و الکترونیک باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند. همچنین آثار انتشار یافته با محورها و قالب‌های تعریف شده از اول فروردین ماه تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ ، باید به صورت پی دی اف به همراه لینک به دبیرخانه جشنواره واقع در چهار راه شهید باهنر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد طبقه ۲ و یا به شماره ۹۳۰۹-۰۳۹-۰۹۳۳ ارسال شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.