شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
02 مهر 1402 - 22:25
شناسه : 19350
5

 پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰۰  دستگاه ناوگان مسافری در سطح استان فعالیت دارند که نسبت به سال گذشته با پیوستن بیش از ۱۲۰ ناوگان جدید ۳ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی بوس و ۵۶ دستگاه سواری، افزایش ۴.۵ درصدی را در این بخش شاهد هستیم. وی […]

ارسال توسط :

 پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰۰  دستگاه ناوگان مسافری در سطح استان فعالیت دارند که نسبت به سال گذشته با پیوستن بیش از ۱۲۰ ناوگان جدید ۳ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی بوس و ۵۶ دستگاه سواری، افزایش ۴.۵ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

وی افزود: هم اکنون ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۵۵۷ دستگاه اتوبوس، بیش از ۱۰۰۸ دستگاه مینی بوس و ۱۴۵۹ دستگاه سواری است که کار جابجایی مسافرین آذربایجان غربی را عهدار بوده و ۳ الی ۵ درصد از سهم کشور را در بر می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش خدمات دهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به ناوگان حمل و نقل عمومی استان، تعداد رانندگان بخش مسافری نیز با افزوده شدن ۲۱۹ راننده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۲ درصد افزایش داشته و با این اوصاف تعداد رانندگان بخش مسافری به  ۳۷۲۶ راننده رسیده است.

آرامون اظهار داشت: بالغ بر چهارصد و نود هزار مسافر در قالب افزون بر ۵۵ هزار سفر در ۵ ماهه اول سال جاری از طریق ناوگان‌های مسافری در استان جابجا شدند که تعداد مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد بالغ ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.