جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
جمعی از تولیدکنندگان با رهبر انقلاب دیدار کردند
10 بهمن 1400 - 12:04
شناسه : 15849
10

دیدار و گفتگوی جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی با رهبر معظم انقلاب از ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده است. دیدار و گفتگوی جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده […]

ارسال توسط :

دیدار و گفتگوی جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی با رهبر معظم انقلاب از ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده است.

دیدار و گفتگوی جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شده است.

مهمترین محورهای سخنان ایشان در این دیدار بدین شرح است:

– یکی از مهمترین فوائد این جلسه این است که مسئولین کشور از زبان فعالان اقتصادی، مشکلات و موانع راه را بدون واسطه بشنوند.

– دو کار اصلی بر عهده‌ مسئولین است:

– اول، مسئله‌ی ایجاد یک نقشه‌ی راهبردی برای مجموع صنعت کشور و به خصوص بعضی از صنایع و دوم، مدیریت متمرکز، مدیریت و هدایت.

– من با دخالت مسئولین دولت و دستگاه‌های دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم. این کار باید حتماً انجام بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.