دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
رییس جمهور ارادت قلبی به مردم کُرد زبان دارند
22 تیر 1402 - 11:06
شناسه : 19149
8

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: رییس جمهور ارادت قلبی به مردم کُردزبان دارند و سلام ویژه به هموطنان این منطقه رساندند. سیکنه سادات پاد روز چهارشنبه در جریان سفر به سردشت با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربیدر توقفی کوتاه در مهاباد اظهار کرد: بنده حامل پیام و سلام […]

ارسال توسط :

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: رییس جمهور ارادت قلبی به مردم کُردزبان دارند و سلام ویژه به هموطنان این منطقه رساندند.

سیکنه سادات پاد روز چهارشنبه در جریان سفر به سردشت با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربیدر توقفی کوتاه در مهاباد اظهار کرد: بنده حامل پیام و سلام ویژه رییس جمهور به مردم اهل سنت و کرد زبان منطقه به ویژه شهروندان مهابادی هستم که همیشه حضرت آیت الله رییسی ارادت دلی به هموطنان این منطقه دارند.

 

وی ادامه داد: ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و حس وطن دوستی همواره در بین مردم این منطقه زبانزد بوده و نقش خود را در برهه‌های مختلف و طول تاریخ نشان داده‌اند.

 

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به همراه هیات دیپلماتیک ژاپن در جریان سفر به سردشت در مهاباد توقف کوتاهی داشتند و ضمن بازدید از سد این شهرستان مورد استقبال مسوولان مهابادی قرار گرفتند.

 

همچنین در حاشیه این بازدید فرماندار ویژه مهاباد نیز توضیحاتی را در مورد شرایط سد و موقعیت جغرافیایی این شهرستان ارایه کردند.

 

رییس جمهور ارادت قلبی به مردم کُرد زبان دارند

 

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود در اردیبهشت ماه سال گذشته به شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی نیز سفر کرد.

 

سکینه سادات پاد، دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به مناسبت هفتم تیرماه به همراه هیات دیپلماتیک ژاپن به سردشت سفر کرده است.

 

در این سفر تعدادی از رسانه‌های بین‌المللی نیز دستیار رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

 

رژیم بعث عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ و با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه ۱۱۹ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

 

بمباران شیمیایی شهر مرزی سردشت فجیع‌ترین تهاجم شیمیایی بود که آثار و مشکلات بسیاری به وجود آورد و سردشت اولین شهر قربانی جنگ افزارهای شیمیایی در جهان پس از بمباران هسته‌ای هیروشیما نامیده شد.

 

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع است

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.