یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
شهدای رفح توسط وحوش اسرائیلی
19 اردیبهشت 1403 - 0:21
شناسه : 20331
2

تصویری از نظامیان فلسطینی که ارتش تا بن دندان مسلح تنها دمکراسی منطقه!!! که همین دیروز وامصیبتا برای بلوایی بنام هلوکاست راه انداختند در رفح با موفقیت کشته است. تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از این نظامیان با موفقیت کامل با تسلیحات امریکایی و توسط «ارتش دفاعی!!» اسرائیل کشته شده‌اند!! دنیایی که در آن […]

ارسال توسط :
تصویری از نظامیان فلسطینی که ارتش تا بن دندان مسلح تنها دمکراسی منطقه!!! که همین دیروز وامصیبتا برای بلوایی بنام هلوکاست راه انداختند در رفح با موفقیت کشته است. تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از این نظامیان با موفقیت کامل با تسلیحات امریکایی و توسط «ارتش دفاعی!!» اسرائیل کشته شده‌اند!!
دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تا این اندازه وحشی، بی‌اخلاق و بدبخت است!! تا همین اندازه. یک بنده خدایی در یک گروهی که هستیم در مورد حمله موشکی به شمال عراق که در آن یک دختر هم کشته شده بود می‌نوشت: که بازتاب بدی در افکار عمومی جهان داشت و باعث زیرسوال رفتن کشورمان شد!!
من که موافق کشته شدن هیچ انسانی نیستم، اما دنیایی که در آن سطح اخلاق به اینجا رسیده که طرف کشته و مفقود شدن ۲۰ هزار کودک فلسطینی را نمی‌بیند اما در قامت یک «ایرانی» اینگونه دچار سوءهاضمه فکری د تحلیل قضایا و مقایسه رویدادها شده، آدم حیرت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.