یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
عملیات لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه در حال انجام است
29 مرداد 1402 - 20:54
شناسه : 19230
7

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، گفت: عملیات لایروبی رودخانه شهرچای از ابتدای سال آغاز شده و در بازه‌های زمانی مختلف ادامه دارد. هادی بصاری  اظهار داشت: عملیات لایروبی رودخانه شهرچای توسط ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از فروردین‌ماه امسال آغاز و در حال حاضر تداوم دارد. وی افزود: لایروبی بخش آب بند شهرچایی […]

ارسال توسط :

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، گفت: عملیات لایروبی رودخانه شهرچای از ابتدای سال آغاز شده و در بازه‌های زمانی مختلف ادامه دارد.

هادی بصاری  اظهار داشت: عملیات لایروبی رودخانه شهرچای توسط ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از فروردین‌ماه امسال آغاز و در حال حاضر تداوم دارد.

وی افزود: لایروبی بخش آب بند شهرچایی ارومیه به طور کامل و با انجام ۲ هزار و ۷۰۰ مورد تخلیه نخاله و لجن‌برداری انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، عنوان کرد: لایروبی شهرچایی از ابتدای سال جاری آغاز شده و تداوم دارد، اما در روزهایی که آب در شهرچایی رها می‌شود موقتا عملیات به حالت تعلیق در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه رودخانه شهرچایی یکی از مناظر دیدنی شهر ارومیه است، بیان کرد: با توجه به وجود فضای سبز در اطراف این رودخانه به عنوان یکی از جاذبه‌های گرشگری، از این رو تلاش داریم که با لایروبی سبب بهره‌مندی شهروندان از این منظره باشیم.

علت اصلی ناترازی بیلان آب در دریاچه ارومیه چیست؟

بصاری گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که از ریختن هرگونه زباله در داخل شهرچایی و اطراف آن خودداری کنند تا شاهد شهری زیبا و شایسته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.