دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
غربی‌ها فقط شعار آزادی می‌دهند/ استکبار جهانی برای دموکراسی و آزادی ارزش قایل نیست
24 تیر 1402 - 10:24
شناسه : 19159
10

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعارهای دموکراسی و آزادی که سال هاست از سوی غربی‌ها داده می‌شود، گفت: آنها به مردم و آزادی ارزشی قائل نیستند و فقط شعار آن را می‌دهند.   نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعارهای […]

ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعارهای دموکراسی و آزادی که سال هاست از سوی غربی‌ها داده می‌شود، گفت: آنها به مردم و آزادی ارزشی قائل نیستند و فقط شعار آن را می‌دهند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعارهای دموکراسی و آزادی که سال هاست از سوی غربی‌ها داده می‌شود، گفت: آنها به مردم و آزادی ارزشی قائل نیستند و فقط شعار آن را می‌دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: آنها در صدد هستند که نظرات خود را به مردم دنیا غالب کنند و در این راستا از هیچ تلاشی حتی کشتن مردم دنیا ابایی ندارند.

 

وی اضافه کرد: دیدیم که آنها در سوریه ویمن چکار کردند و با ایران چگونه برخورد کردند؛ غربی ها میلیاردها دلار پول خرج کردند و هزاران نفر را به کام مرگ کشاندند، تا خواسته خود را در جهان به کرسی بنشانند ولی نتوانستند.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر جبهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و این نظام مقدس، سردمدار مقابله با نظام سلطه در دنیا به شمار می رود.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع روحانیون و مبلغان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار، مهمترین مساله و وظیفه حوزه های علمیه را تبلیغ دین و باورهای دینی دانستند که باید به این فرمایش معظم له همه ما عمل کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه حفظ دین و باورهای دینی از اوجب واجبات است، گفت: در حال حاضر هم مهمترین وظیفه حوزه های علمیه در این بخش است.

 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص حمله به مبانی باطل دشمنان افزود: وظیفه داریم در این خصوص تهاجمی کار کنیم و مبانی باطل دشمن را مورد هجمه قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز حمله رضاشاه ملعون به مسجد گوهرشاد و به گلوله بستن مدافعان حجاب، اضافه کرد: حجاب و عفاف در دین ما از واجبات بوده و لایتغیر است؛ این امر به هیچ وجه یک مساله فردی نیست بلکه اجتماعی است.

 

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت یک بانو است و بانوی باحجاب به خود ارزش قائل است، اظهار کرد: رعایت این امر بسیار مهم است که همگان باید بر آن اهتمام داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک روز مباهله، به تشریح اتفاقات این روز پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.