یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
لایحه احداث زیرگذر تقاطع دانشکده و شورا ارومیه تصویب نهایی شد
08 شهریور 1402 - 11:42
شناسه : 19272
6

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لایحه شهرداری در خصوص زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا در صحن علنی شورای شهر ارومیه تصویب شد و به زودی کلنگ زنی می شود. علی مصطفی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بررسی و تصویب احداث زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا […]

ارسال توسط :

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لایحه شهرداری در خصوص زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا در صحن علنی شورای شهر ارومیه تصویب شد و به زودی کلنگ زنی می شود.

علی مصطفی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بررسی و تصویب احداث زیرگذر تقاطع خیابان دانشکده با خیابان شورا در کمیسیون عمران اظهار کرد: لایحه احداث این زیرگذر که از سوی شهرداری ارائه شده بود در صحن شورا مطرح و با ۹ رای مثبت اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب شد که بعد از تایید در شورای ترافیک شهرستان ارومیه و همچنین شورای ترافیک آذربایجان‌غربی طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی با بیان اینکه این زیرگذر بعد از مطالعه و پیشنهاد مشاور و بررسی جمیع جهات، از سمت خیابان عدالت به سمت خیابان شورا به طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۸ متر احداث می شود افزود: عملیات ساخت این زیرگذر در طول ۶ ماه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا می‌شود.
مصطفی‌زاده با بیان اینکه این زیرگذر در راستای گره گشایی ترافیکی از نقاط پر ترافیک شهر ارومیه تصویب شده است افزود: اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه مدیران شهرداری ارومیه در راستای حل معضل ترافیکی شهر ارومیه علاوه بر نوسازی سیستم اتوبوسرانی و تاکسیرانی، فرهنگ سازی، اصلاحات هندسی نهایی شده است.
وی ایجاد کریدورهای ترافیکی در مسیرهای شریانی اصلی عبور و مرور شهر ارومیه را جزو دستور کاری مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا احداث زیرگذر در تقاطع‌های هم مسیر در اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است‌.
وی علت تاخیر در آغاز عملیات اجرایی برخی زیرگذرها داخل شهری شروع مسابقات‌ قهرمانی والیبال مردان آسیا دانست و افزود: سرعت عمل و تسریع در اجرای صحیح پروژه‌ها یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.