جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
مدال برنز کشور بر گردن دختر تنیسور مهابادی
10 بهمن 1400 - 12:11
شناسه : 15861
13

“الینا رحیمی” ملی پوش اهل شهرستان مهاباد با کسب مقام سوم مسابقات تنیس‌روی‌میز بزرگسالان دختر کشور مدال برنز این رقابت ها بر گردن آویخت. مرحله دوم مسابقات بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد. […]

ارسال توسط :

“الینا رحیمی” ملی پوش اهل شهرستان مهاباد با کسب مقام سوم مسابقات تنیس‌روی‌میز بزرگسالان دختر کشور مدال برنز این رقابت ها بر گردن آویخت.

مرحله دوم مسابقات بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد.

الینا رحیمی در این مسابقات با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست در نیمه نهایی به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

در پایان این رقابت ها  “شیما صفایی” از همدان و “مریم فرعی” از البرز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و کیمیا رستمی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفت.

رحیمی جزو تنیسورهای رده سنی جوانان کشور است اما به دلیل پتانسیل بالا در رده بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کرده و موفق به کسب عنوان سوم کشور نیز شد.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال های گذشته همواره در اردوی های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.