جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
وام قرض الحسنه ۸۰ میلیون تا ۱٫۵ میلیارد تومانی با بهره صفر درصد
10 بهمن 1400 - 12:22
شناسه : 15872
13

وام قرض الحسنه ۹۰ میلیون تا ۱٫۵ میلیارد تومانی با بهره صفر درصد از طرف صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران انجام شدنی است. پرداخت وام قرض الحسنه ۹۰ میلیون تا ۱٫۵ میلیارد تومانی با بهره صفر درصد از طرف صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران همانند سال ۱۳۸۶ انجام شدنی است. […]

ارسال توسط :

وام قرض الحسنه ۹۰ میلیون تا ۱٫۵ میلیارد تومانی با بهره صفر درصد از طرف صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران انجام شدنی است.

پرداخت وام قرض الحسنه ۹۰ میلیون تا ۱٫۵ میلیارد تومانی با بهره صفر درصد از طرف صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران همانند سال ۱۳۸۶ انجام شدنی است.

این صندوق که ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار می کرد به نویسندگان، هنرمندان و روزنامه نگاران از ۳ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان وام می داد که اکثر وام های آن ۱۰ میلیون تومان بود و با بهره صفر درصد پرداخت می شد و دوره بازپرداخت آن ۳ ساله بود.

این وام های ۳ هزار تا ۵۰ هزار دلاری معادل ۸۰ میلیون تومان تا ۱٫۵ میلیارد تومان با ارزش جاری است و به راحتی به هزاران نفر پرداخت می شد، اما فعالیت این صندوق در دوره حسن روحانی معلق شد که جا دارد در دولت آیت الله رئیسی احیا شود.

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.