دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
ورزش بهترین راه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه است
26 تیر 1402 - 11:48
شناسه : 19165
10

استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزش بهترین راه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بوده و میزبانی مسابقات مختلف از جمله رقابت‌های قهرمانی آسیا در ارومیه نیز در این راستا است. محمدصادق معتمدیان در دیدار با پیش‌کسوتان و ملی‌پوشان والیبال استان و شهر ارومیه، اظهار کرد: آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلفی چون معدن، گردشگری، ورزش […]

ارسال توسط :

استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزش بهترین راه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بوده و میزبانی مسابقات مختلف از جمله رقابت‌های قهرمانی آسیا در ارومیه نیز در این راستا است.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با پیش‌کسوتان و ملی‌پوشان والیبال استان و شهر ارومیه، اظهار کرد: آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلفی چون معدن، گردشگری، ورزش و نیروی انسانی جزو استان‌های سرآمد کشور بوده و باتوجه‌به برخی عقب‌ماندگی‌ها، تلاش زیادی برای معرفی و نمایش ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان برای بهبود شرایط انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دولت تلاش قابل‌توجهی برای بهبود اوضاع انجام داده، افزود: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه، در اولین گام میزبانی مسابقات بین‌المللی کبدی و کشتی جام تختی را دریافت کرده و اکنون نیز میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را با پیگیری‌های مستمر به شهر ارومیه آوردیم.

 

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حضور ۱۸ کشور آسیایی و برگزاری چنین سطحی از مسابقات در ارومیه و آذربایجان غربی، کم‌نظیر بوده و باتوجه‌به ظرفیت‌های بالقوه استان و زیرساخت مناسب، بی شک شاهد میزبانی باکیفیت، همراه با شور و نشاط در بین آحاد مردم و به‌ویژه جوانان خواهیم بود.

 

معتمدیان اضافه کرد: برنامه اصلی ما بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان برای معرفی و نمایش توانمندی‌های آذربایجان غربی است و دیدارهایی نیز با سفرای ۱۸ کشور حاضر در والیبال قهرمانی آسیا انجام‌گرفته و یا خواهد شد.

 

وی با تأکید بر ساختارمند کردن والیبال استان که سابقه‌ای بیش از نیم‌قرن دارد، اظهار کرد: موضوع حضور نماینده استان و شهر ارومیه در لیگ برتر، با رئیس فدراسیون والیبال رایزنی شده و فدراسیون نیز تمام تمهیدات لازم را برای حضور تیمی از ارومیه در لیگ برتر انجام داده و بی شک حضور این گروه مجهز تأثیر زیادی بر انگیزه و امید در این استان خواهد داشت.

 

معتمدیان با اعلام اینکه استانداری از مستندسازی بزرگان و مفاخر ورزش بخصوص والیبال استان حمایت می‌کند، ادامه داد: والیبال ورزش اول استان بوده و برنامه‌ریزی پنج‌ساله یا ده‌ساله برای رشد بیشتر این رشته ورزشی در آذربایجان غربی باید انجام شود.

 

استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، افزود: بهادادن به مدیران جوان، نتایج خوبی به همراه داشته و امروز ورزش استان یکی از پیشروهای این حوزه در کشور است.

 

وی، بحث دیپلماسی ورزشی را بسیار مهم دانسته و خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه آذربایجان غربی از استان‌های امن منطقه و جهان است، برگزاری چنین سطحی از مسابقات این موضوع را بیش‌ازپیش اثبات می‌کند.

در این دیدار، پیش‌کسوتان و ملی‌پوشان والیبال با تشکر از استاندار آذربایجان غربی، از اقدامات وی در حوزه ورزش و رایزنی و پیگیری جهت دریافت میزبانی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص والیبال قهرمانی آسیا قدردانی کردند.

 

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.