شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
ورود دستگاه قضایی به حوادث ورزشگاه شهید چمران خوی
17 اردیبهشت 1401 - 8:55
شناسه : 16838
6

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از وروددستگاه قضایی به حوادث ورزشگاه شهید چمران خوی خبر داد.  به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب خوی به اقدام فوری در جهت بررسی دقیق موضوع و برخورد قانونی لازم با عوامل دخیل در ماجرا تاکید […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از وروددستگاه قضایی به حوادث ورزشگاه شهید چمران خوی خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب خوی به اقدام فوری در جهت بررسی دقیق موضوع و برخورد قانونی لازم با عوامل دخیل در ماجرا تاکید و اظهار داشت: در این زمینه تعدادی  از لیدرهای موثر در وقوع حوادث ناخوشایند این ورزشگاه دستگیر و با قرار قانونی بازداشت و چند نفر  موثر دیگر شناسایی و تحت پیگرد هستند.

وی ادامه داد:  خسارت جانی در این حوادث اتفاق نیفتاده ولی از نظر مالی خساراتی به ورزشگاه و بیت المال وارد شده است که عوامل و مرتکبان مجازات و مکلف به جبران خسارات وارده خواهند شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم معدود افراد هنجار شکن جایگاه تاریخی و فرهنگی شهر خوی و مردم متدین این شهر را تحت الشعاع رفتارهای مجرمانه خود قرار دهند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.