شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
۴۸ هزار عدد شوکر، باتوم و چاقوی قاچاق در مرز بازرگان کشف شد
20 شهریور 1402 - 0:19
شناسه : 19305
9

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۸ هزار عدد شوکر، باتوم فلزی و چاقوی ضامن دار با تلاش ماموران در گمرک بازرگان ماکو کشف و ضبط شد. به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در تشریح جزئیات این کشف اظهار کرد: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۱۸۴ عدد شوکر، […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۸ هزار عدد شوکر، باتوم فلزی و چاقوی ضامن دار با تلاش ماموران در گمرک بازرگان ماکو کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در تشریح جزئیات این کشف اظهار کرد: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۱۸۴ عدد شوکر، ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد باتوم فلزی و ۹ هزار و ۸۰ عدد چاقوی ضامن‌دار بوده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های فنی و گزارش پایگاه شهید بهروزی شهرستان ماکو مبنی بر قاچاق شوکر و باتوم فلزی از طریق مبادی رسمی گمرک بازرگان و اظهار این اقلام به عنوان اسباب‌بازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از صدور دستورات، این اقلام کشف شد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری موثر اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی این محموله کشف و نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان نظیر همیشه نقش برآب شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: دستگاه قضایی در هماهنگی کامل با مجموعه‌های امنیتی و انتظامی بوده و با قاطعیت در دفاع از کیان اسلامی ایستاده و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.