جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
افزایش چشم گیر واردات گوشی قاچاق
10 فروردین 1396 - 8:56
شناسه : 119
44

ه گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز: با نگاهی عمیق و گذرا بر بازار فروش موبایل که این روزها نیز تعداد آنها بی شمار است شاهد بازاری همواره پر تلاطم خواهیم بود که در طول سال‌های گذشته با دو رویداد مهم افزایش تعرفه واردات به بهانه حمایت از تولید داخل و افزایش قاچاق تلفن همراه […]

ارسال توسط :

ه گزارش سایت خبری تحلیلی سیلوانا نیوز:

با نگاهی عمیق و گذرا بر بازار فروش موبایل که این روزها نیز تعداد آنها بی شمار است شاهد بازاری همواره پر تلاطم خواهیم بود که در طول سال‌های گذشته با دو رویداد مهم افزایش تعرفه واردات به بهانه حمایت از تولید داخل و افزایش قاچاق تلفن همراه برای ارزان‌تر رسیدن این محصول به دست کاربر نهایی روبرو بوده است .

آنچه مسلم است روند بی‌رویه قاچاق تلفن همراه موضوعاتی نظیر ضمانت و خدمات پس از فروش را با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌کند که در ‌نهایت این کاربر نهایی است که از این موضوع متضرر خواهد شد.

. یکی از دلایل مهم و اساسی افزایش قاچاق تلفن همراه در کشور این است که تا به امروز به بخش تولید داخلی گوشی تلفن همراه در کشور توجهی نشان داده نشده است که بتواند قابلیت عرض اندام داشته باشد .

استفاده از تکنولوژی قدیمی گوشی های بی کیفیت چینی در گوشی های ساخت داخل باعث گردیده تا دیگر کسی سراغ تولیدات داخل نرود .

«اصلی‌ترین دلیل وجود تلفن‌های همراه قاچاق در بازار سود بسیار بالایی است که از محل قاچاق این کالا نصیب وارد کنندگان غیر قانونی می‌شود و متأسفانه تولید داخلی‌کشورمان تا امروز همچون صنعت خودرو دور از هرگونه کیفیت و استاندارد میباشد .

تنها با نظارت و کنترل روی گوشی های قاچاق نمی توان بر این مشکل غلبه کرد بلکه بایستی با فراهم کردن زیر ساختهای مناسب و کاهش تعرفه های واردات گوشی قدم مثبتی در این زمینه برداشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.