شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
۱۲۰ زن و مرد اطلاعات بانکی شان به سرقت رفت / کلاهبرداری اسکیمری در آذربایجان غربی
26 مرداد 1401 - 14:31
شناسه : 17927
14

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: کلاهبردارانی که با استفاده از کپی کارت‌های بانکی اقدام به سرقت از حساب‌های بانکی می‌کردند، شناسایی شدند. رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا یکی از شهرستان‌ها مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به سرقت رفته است، با […]

ارسال توسط :

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: کلاهبردارانی که با استفاده از کپی کارت‌های بانکی اقدام به سرقت از حساب‌های بانکی می‌کردند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا یکی از شهرستان‌ها مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به سرقت رفته است، با توجه به حساسیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی بعمل آمده مشخص شد که اطلاعات حساب‌های بانکی شاکیان در مراجعه به مغازه‌ای به سرقت رفته است.

 

این مقام مسئول گفت: به لحاظ حساسیت موضوع و پیشگیری از کلاهبرداری گسترده، موضوع به صورت شبانه‌روزی پیگیری و طی یک عملیات پلیسی متهمین دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شدند.

 

سرهنگ نصرتی افزود: متهمان پرونده در مواجهه با ادله قاطع پلیس ضمن اعتراف به بزه ارتکابی خود، اعلام کردند که با سوء‌استفاده از غفلت مشتریان و با ترفند‌هایی در هنگام پرداخت هزینه، از کارت‌های بانکی آنان کپی تهیه و سپس اقدام به سرقت از حساب‌های بانکی می‌کردند.

 

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهمان پرونده با این ترفند توانسته بودند با فریب شهروندان، اطلاعات ۱۲۰ کارت بانکی را به سرقت ببرند.

 

وی با بیان اینکه باید در خرید‌های خود از اعلام رمز کارت بانکی خودداری کرد، گفت: در هنگام خرید از فروشند درخواست کنید که جهت انجام پرداخت دستگاه کارتخوان در اختیار شمار قرار داده و خود شخصا رمز را وارد کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.