شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
۱۳ آبان وعده گاه رویایی در مقابل مستکبران جهان است
12 آبان 1396 - 10:26
شناسه : 2923
13

دکتر سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی حضور پر شکوه احاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را به دلیل بد عهدی های استکبار جهانی آمریکا علیه کشورمان  نماد اتحاد ملی عنوان کرد . دکتر سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سیلوانا نیوز ۱۳ […]

ارسال توسط :

دکتر سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی حضور پر شکوه احاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را به دلیل بد عهدی های استکبار جهانی آمریکا علیه کشورمان  نماد اتحاد ملی عنوان کرد .

دکتر سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سیلوانا نیوز ۱۳ آبان ماه را روز ایستادگی کلیه ی مستضعفان و آزادی خواهان جهان در مقابل استکبار جهانی عنوان کرد روزی که ملت ایران یک صدا با بر اندازی لانه ی جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان و دانش آموزان پیام انقلاب خود یعنی آزادی و آزادی خواهی را به گوش جهانیان رساند.

وی بر اهمیت روز ۱۳ آبان تاکید کرد و شرکت مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را مظهر اتحاد و همبستگی کشورمان در مقابل استکبار جهانی دانست که حتما سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی و امریکا خواهد بود تا بار دیگر عزت و عظمت کشور عزیزمان ایران را که برکت خون شهیدا ن می باشد در سرتاسر جهان نمایان شود.
نماینده مردم کلان شهر ارومیه در ادامه سخنان خود افزود : یکی از روزهای بزرگی که هیچگاه از یاد و خاطره مردم مومن و وفادار ما محو نخواهد شد ،یوم الله ۱۳ آبان”روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ” است.
دکتر سید هادی بهادری اظهار داشت در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم پر شکوه تر از سالهای قبل بخاطر آشکارتر شدن خصومت و دشمنی هر چه بیشتر آمریکا با ملت ایران در صحنه دست در دست هم با مشت های گره کرده حضور پیدا خواهند کرد و این خود پیام مهمی برای جهانیان می باشد .
وی در پایان از تمام مردم عزیز و شهید پرور ارومیه برای شرکت در راهپیمایی پر شکوه ۱۳ آبان ماه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.