یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
۱۳۰نفر از مراجعین دادگستری با رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی
19 اردیبهشت 1403 - 0:24
شناسه : 20338
2

۱۳۰نفر از مراجعین دادگستری با رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی وی به صورت چهره به چهره دیدار کردند. دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان روز سه شنبه۱۸ اردیبهشت ماه با بیش از۱۳۰ نفر از مراجعین به دستگاه قضایی استان دیدار نمودند. در این دیدار که با هماهنگی […]

ارسال توسط :

۱۳۰نفر از مراجعین دادگستری با رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی وی به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان روز سه شنبه۱۸ اردیبهشت ماه با بیش از۱۳۰ نفر از مراجعین به دستگاه قضایی استان دیدار نمودند.
در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواستهای آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدارهای مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.