شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
۴ میلیون ریال یارانه سوخت در حساب خانوارهای مرزنشین
06 اسفند 1397 - 11:00
شناسه : 6764
31

یارانه واریزی عواید سوخت مرزنشینان.   ?در حالی که طی سه سال گذشته تنها ۱۰۰ هزار تومان در ۲ نوبت از محل عواید سوخت مرزنشینان به حساب ۲۵ هزار خانوار آذربایجان غربی واریز شده بود، اکنون با تدبیر نماینده عالی دولت آقای شهریاری استاندار آ.غ این ارقام به ۴۰۰ هزار تومان برای ۷۵ هزار خانوار […]

ارسال توسط :

یارانه واریزی عواید سوخت مرزنشینان.

 

?در حالی که طی سه سال گذشته تنها ۱۰۰ هزار تومان در ۲ نوبت از محل عواید سوخت مرزنشینان به حساب ۲۵ هزار خانوار آذربایجان غربی واریز شده بود، اکنون با تدبیر نماینده عالی دولت آقای شهریاری استاندار آ.غ این ارقام به ۴۰۰ هزار تومان برای ۷۵ هزار خانوار افزایش یافته است.

 

?بخشدار بخش سیلوانا در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز در پاسخ به سوالی که “چرا این مبلغ به حساب همه ی خانوار های مرزنشین بخش سیلوانا واریز نشده است“ گفت :

ما توسط دهیاری ها و شورای اسلامی روستای بخش سیلوانا ، آماری از تعداد خانوارهای مرزنشین بخش سیلوانا تهیه و آن را همراه شماره حساب به استانداری آذربایجان غربی ارسال نمودیم ، منتهی ملاک استانداری برای واریز این یارانه آمار دهیاری ها و سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ نبود بلکه لیست و آمار خانه های بهداشت روستایی بوده است و از حدود ۱۰ هزار خانوار ارسالی ما تنها به حساب ۴ هزار نفر واریز شده است .

 

? ریباز میرزایی گفت : باقیمانده این خانوار ها نیز که در لیست خانوارهای خانه های بهداشت ثبت شده اند و این یارانه را نگرفته اند بزودی شامل آنها نیز می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.