جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس منصه ظهور توانمندی های دفاعی ، نظامی
04 مهر 1397 - 9:41
شناسه : 5701
14

سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : عرض تسلیت دارم بمناسبت حادثه تروریستی شهر اهواز و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیز در آن حادثه و همچنین هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم ایران در همه ی […]

ارسال توسط :

سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در مصاحبه اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : عرض تسلیت دارم بمناسبت حادثه تروریستی شهر اهواز و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیز در آن حادثه و همچنین هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم ایران در همه ی جای ایران عزیز اسلامی تبریک عرض می کنم  . حماسه ی هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر تمامی قدرت ها و مستکبران دنیا ، سند زرینی است از  حماسه ی  ملتی  که تا همیشه تاریخ، تمامی ملت های آزاده ی دنیا به آن افتخار خواهند کرد .

 

وی ادامه داد :  امسال الحمدلله هفته دفاع مقدس به همت تمامی دست اندرکاران ، علی‌الخصوص فرماندهان نیروهای مسلح استان ، که خیلی خوب بعنوان یک کمیته قوی با برنامه ریزی های منسجم  ، کارهای بسیار خوبی جهت گرامیداشت این هفته ی ارزشمند همراه  ۶ کمیته ای اصلی دیگر  انجام گرفته و در حال اجراست ، امسال جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی  ۱۳۵ برنامه  اصلی در نظر دارد که تعداد زیادی از این برنامه ها  همزمان با اجرای این  نمایشگاه در حال اجرا می باشد .

ایشان در نمایشگاه هفته ی دفاع مقدس بیان داشت :  یکی از برنامه های کمیته نیروهای مسلح تحت عنوان نمایشگاه هفته دفاع مقدس و توانمندی ها دفاعی نیروهای مسلح استان است بود که با لطف خدا این نمایشگاه از تاریخ یکم مهر ماه افتتاح شده  و  در محل پارک الرباغی ارومیه به مدت یک هفته برای عموم بازدید کنندگان نمایشگاه آزاد است که انشالله عزیزان می توانند صبح ها از ساعت ۱۰-۱۳و بعد از ظهر هم از ساعت ۴-۲۳شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

وی تاکید کرد : این نمایشگاه وجه متمایزی نسبت به سالهای گذشته دارد و آن نمایش سلاح ها و ادوات جنگی نوین و بروز دنیاست  بالاخره  نسل جوان و نسل جدید بیشتر علاقه دارند و به اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی  فخر میکنند  ،به قدرت کشورمان می بالند و در نمایشگاه امسال می توانند برخی از توانمندی های روز داخلی در عرصه ی دفاعی کشور را از نزدیک مشاهده نمایند .

 

سرهنگ وحیدی خاطر نشان کرد : امسال همچنین  کارهای فرهنگی و هنری که در نمایشگاه انجام گرفته است نسبت به دوره های قبلی به مراتب بیشتر نمایان است .

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی یادآور شد : هم ارتش ، هم سپاه بیشترین تجهیزات و حتی جدیدترین تجهیزات جنگی شان را در معرض نمایش قرار داده اند همچین دیده می شود که در ساعت های ۱۷ الی ۲۰ شب جمعیت بسیار چشمگیر و عظیمی از نمایشگاه و مخصوصاً این سلاح ها دیدن می کنند و لذت می برند و فخر می کنند عکس می گیرند و صحبت می کنند و سوال می پرسند که این سلاح چیست.بردش چقدر هست؟ تا کجا را می‌تواند بزند؟ برای نسل جوان خیلی جالب ، چشمگیر و مهم است.

 

سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های عزیزان  ارتشی ، سپاهی  و بسیج  از تمامی عزیزان اصحاب رسانه برای انتشار و نشر این نمایشگاه در جهت شناسایی توانمندی نیروی مسلح استان تقدیر نمود و ادامه داد انشالله این نمایشگاه بتواند گوشه های از توانمندی ها نظامی کشورمان را به منصه ظهور برساند .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.