سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت ×
دستگیری حفاران غیرمجاز در قصریک صومای برادوست ارومیه
05 آذر 1402 - 9:34
شناسه : 19632
3

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از دستگیری حفاران غیرمجاز در روستای قصریک ارومیه خبر داد. حجابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در روستای قصریک بخش صومای‌برادوست ارومیه، تیم اطلاعاتی یگان حفاظت استان به‌صورت نامحسوس این موضوع را پیگیری کردند. […]

ارسال توسط :

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از دستگیری حفاران غیرمجاز در روستای قصریک ارومیه خبر داد.

حجابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در روستای قصریک بخش صومای‌برادوست ارومیه، تیم اطلاعاتی یگان حفاظت استان به‌صورت نامحسوس این موضوع را پیگیری کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نهایت طی یک عملیات منسجم با همکاری فرماندهی پاسگاه نوار مرزی هشتیان ارومیه همه حفاران غیرمجاز حین تحصیل آثار تاریخی و فرهنگی دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در این عملیات پنج متهم دستگیر شدند، گفت: همچنین در این عملیات تعدادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز از قبیل بیل و گلنک و … از متهمین کشف و ضبط شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.