سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت ×
«پیام امنیت» بزرگترین دستاور سفر به پیرانشهر
18 دی 1401 - 17:15
شناسه : 18537
12

استاندار آذربایجان غربی بیستمین سفر خود را به مقصد شهرستان پیرانشهر انتخاب کرد.   ‎یکی از حائز اهمیت‌ترین نکات این سفر «پیام امنیت» شهرستان پیرانشهر برای تمام معاندین نظام و آنور آبی‌هایی بود که این شهر را در ماه‌های اخیر در فضای مجازی به “ مرز سقوط” کشاندند.   اگرچه سیلوانا نیوز اعتقاد دارد باید […]

ارسال توسط :

استاندار آذربایجان غربی بیستمین سفر خود را به مقصد شهرستان پیرانشهر انتخاب کرد.

 

‎یکی از حائز اهمیت‌ترین نکات این سفر «پیام امنیت» شهرستان پیرانشهر برای تمام معاندین نظام و آنور آبی‌هایی بود که این شهر را در ماه‌های اخیر در فضای مجازی به “ مرز سقوط” کشاندند.

 

اگرچه سیلوانا نیوز اعتقاد دارد باید متولیان امر از خروجی همه ی سفرها گزارش کامل در اختیار مردم بگذارند اما «پیام امنیت» در این سفر شاید بزرگترین دستاوردی باشد که معتمدیان می‌توانست مخابره کند.

 

‎سفر به شهرستان پیرانشهر با بخش‌های مختلفی همراه بود و آنطور که سیلوانا نیوز پیگیر ماجرا شد، بازدید از واحدهای تولیدی و در راستای آن برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان مقصد بخشی از وظایف محول شده به معاونت اقتصادی بشمار می‌رفت.

 

‎بازدید از پروژه‌های عمرانی ناتمام و پروژه‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه، دیدار با دهیاران جهت رسیدگی به مشکلات روستاییان بخشی از وظایف معاونت عمرانی بود که در این سفر دو روزه انجام گرفت.

 

‎اگر چه سفر به پیرانشهر برنامه‌های روتین خودش را هم داشت، از جمله دیدار با مردم بخش‌ها و روستا‌های مختلف، برگزاری میز خدمت، دیدارهای چهره به چهره با محوریت اقشار آسیب پذیر، اما آنچه توجه را جلب کرد یک دیدار “خاص” بود که بنظر می‌رسد معتمدیان با تجربه‌ی مدیریتی خود در یک نهاد امنیتی چنین برنامه‌ای را لحاظ کرده؛ آنهم دیدار با روحانیون اهل سنت، سران طوایف و عشایر این شهرستان بود.

این دقیقا همان نقطه ای بود که ماه‌ها معاندین برای اغتشاشات و جریحه‌دار کردن احساسات مردم در این شهرستان مانور می‌دادند.

 

‎قطعا آذربایجان‌غربی در جهت رشد و توسعه پس از اتفاقات اخیر‌ نیاز به مخابره‌ی یک«پیام امنیت» قاطع داشت که این سفر تا حدودی در تحقق این امر مهم موفق بود، بخصوص که توجه به امنیت مرز تمرچین و تردد زائرین حسینی به هیچ عنوان نباید به حاشیه کشانده شود.

 

‎در این سفر دیدار با تجار، بازرگانان نیز مانند سایر شهرستان‌های مرزی ماکو و خوی انجام پذیرفت که معتقدیم اعلام مشکلات و نهایتا بررسی موضوعات از توسط نهادهای مربوطه اگر «خروجی داشته باشد» اقدامی مثبت است و به فال نیک می‌گیریم.

 

‎اما سیلوانا نیوز اعتقاد دارد با وجود نارضایتی‌هایی در مسائل اقتصادی و توسعه ای در بطن جامعه و مردم، اگر امروز مردم پیرانشهر اثبات کردند که صف‌آنها با اغتشاشگران فرق دارد، معتمدیان و تیم همراهش هم باید ثابت کنند این وعده‌ها به نتیجه خواهد رسید و در برابر امید و نجابت مردم مسئول هستند.

 

‎همچنین انتظار میرود در بخش های مختلف گزارشی را در راستای

‎تنویر افکار عموم از نتایج ۲۰ سفر شهرستانی در اختیار رسانه‌ها بگذارند و اینطور نباشد که رسانه ها را از دیدن و شنیدن رویدادها و خبرنگاران که چشم و گوش مردم هستند را کنار بگذارند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.