دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
بارنگ‌ها، زرنگ‌تر باش!
27 آذر 1401 - 12:49
شناسه : 18448
12

موضع گیری های سیاسی حمید فرخ نژادها آن قدر بی ارزش و کم اهمیت است که هیچکس حتی دوستان و همکارانش هم آن را باور نمی کنند و متوجه ناخالصی ها و فرصت طلبی های آن می شوند. آنچه مهم است نوع برخوردهای ساده، سخت و هزینه‌سازی است که به اسم «امنیت» با این گونه‌ها اظهارات […]

ارسال توسط :

موضع گیری های سیاسی حمید فرخ نژادها آن قدر بی ارزش و کم اهمیت است که هیچکس حتی دوستان و همکارانش هم آن را باور نمی کنند و متوجه ناخالصی ها و فرصت طلبی های آن می شوند. آنچه مهم است نوع برخوردهای ساده، سخت و هزینه‌سازی است که به اسم «امنیت» با این گونه‌ها اظهارات می‌شود و به جرات می‌توان گفت که تقریباً مهم نیست و موقتی این رفتارهای سطحی است. دولت ها در حل مشکلات مردم است) از همین نوع برخورد باعث می شود. برخوردهایی که حتی می‌توان گفت که این‌ها زرنگ‌اند از همان ابتدا روی آن حساب ویژه ای باز می‌کنند و با علم به این سطح از امنیت امنیتی، بخت‌های سیاسی و فرصت طلبانه خود را افزایش می‌دهند.

گرفتنم حمید فرخ نژادها بخواهند از کشور بروند. چرا باید مانع آن شد؟ برای ضبط پاسپورت و دریافت از آنها چه معنا یا حتی چه فایده‌ای برای امنیت کشور متصور است؟ همه کسانی که این هنرمندان یا دیگر سلبریتی ها را می شناسند می شناسند که مهم ترین آنها نه دانش سیاسی کافی دارند و نه حتی انگیزه های سالمی در پس موضع گیری های عموما سطحی شان وجود دارد. چرا با وجود چنین ظرفیتی در نقد این گونه از هنرمندان با عجولانه و ساده ای که تنها به درد ثبت می شود در گزارش عملکردهای بی خاصیت می خورد به آنها بها داد؟ 

مسئله مهم تر برخورد با آثاری است که این هنرمندان در آن حضور داشتند. چرا باید زحمت چند ده نفر یا گاه چند صد نفر را تحت الشعاع فرصت طلبی های یک نفر قرار داد؟ آن هم در برخوردی که از قضا در رابطه با راهبردی همین سیستم سیاسی تولید می شود!

برخی در این زمینه استدلال می کنند مگر بازیگران با شخصیت واقعی در یک اثر نمایشی حضور دارند؟ بازیگران یک اثر نمایشی در یک قرارداد مانند همه بستان های اقتصادی دیگر در یک پروژه حضور دارند. کدام پروژه اقتصادی به دلیل مسئله دار شدن سیاسی یکی از حاضران در این پروژه تعطیل می شود یا مورد بهره برداری قرار نمی گیرد؟! این واکنش غیر عقلانی از قضاوت نارضایتی ها را استدلال تر و دفاع عقلانی را ناممکن می کند وبالاخره باید روزی شود.

در مقابل برخی دیگر معتقدند نمی توانند برای همه هنرمندان یک حکم واحد صادر کنند چرا که برخی از این هنرمندان با علم به همین مشکلی ها و پیچیدگی ها، رندانه و به امید گریختن از هزینه های شخصی کنش هایشان در این مسیر وارد می شوند!

در هر حال به نظر می رسد این جماعت وجود داشته باشد که نباید در این زمینه به سرعت برخورد با برخوردهای سختی که معمولاً هم نتیجه ای در برندارد رفت، بلکه باید با اندیشیدن به تمهیداتی در قراردادهای شخصیت های هنرمندان یا سایر تجربیات این عوامل که مانع از طراری آنها شوند. شود عمل کرد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.