دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
بی‌توجهی مدیریت شهری ارومیه به حل مشکلات دستفروشان / فعالیت ۲۵۰۰ وانت بار سیار در شهر
28 آذر 1401 - 11:06
شناسه : 18461
14

ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ارومیه به ‌عنوان یکی از مشکلات ‌شهروندان است که رفع این مشکل ‌نیازمند مدیریت جدی و اقدام ‌اساسی از سوی مسئولان است‎. این روز‌ها  در ورودی یا خروجی، خیابان و یا میادین شهر ‌ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی  حضور  وانت بار‌های میوه فروشی زیاد به چشم می […]

ارسال توسط :

ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ارومیه به ‌عنوان یکی از مشکلات ‌شهروندان است که رفع این مشکل ‌نیازمند مدیریت جدی و اقدام ‌اساسی از سوی مسئولان است‎.

این روز‌ها  در ورودی یا خروجی، خیابان و یا میادین شهر ‌ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی  حضور  وانت بار‌های میوه فروشی زیاد به چشم می خورد، پدیده‌ای که این روز‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بسیار و گرانی‌های روز افزون روز به روز در  بسیاری از شهرهای کشور از جمله ارومیه بیشتر شده است.

ازدحام میوه فروشان در برخی از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر ارومیه باعث ترافیک در مسیر‌های برون شهری و درون شهری شده و تردد خودرو‌های عبوری را   با مشکل مواجه کرده است موضوعی که  مقصر اصلی آن دستفروشان و وانت بارهای زحمتکش هستند و نه شهروندانی که به دنبال تهیه کلاهای اساسی ارزان‌تر ؛ مقصر اصلی مدیریت شهری است که هنوز پس از سال ها نتوانسته مکان مناسبی را برای ساماندهی این نوع صاحبان مشاغل دست وپا کند.

راه حل برون رفت از مشکلات سد معبر وانت بارهای سیار ایجاد بازار روز در محلات و مناطق مختلف شهر ارومیه است.

ساماندهی دستفروشان نیازمند همکاری حدود ۱۱ دستگاه و نهاد دولتی مانند دادستانی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، محیط زیست و منابع طبیعی، راه و شهرسازی و راهداری است و نباید برخورد مناسب با مشکل سد معبر وانت بارها را فقط  وظیفه شهرداری دانست بلکه این مشکل با همکاری و هم افزایی تمامی ارگان ها و سازمان های دخیل می تواند حل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.