شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
تحلیل روز بخش سیلوانا
11 آبان 1402 - 0:00
شناسه : 19505
6

خبرهای خوب عمرانی برای بخش سیلوانا پیشرفت و توسعه در سایه امنیت شکل می گیرد و ایجاد توسعه پایدار و پیشرفت در نوار مرزی ارومیه در سایه برقراری امنیت حاصل شده است. 🖋 برقراری امنیت پایدار مبتنی بر نقش مردم و از ضروری ترین نیازهای جامعه بشری است که در نوار مرزی ارومیه پیشرفت های […]

ارسال توسط :

خبرهای خوب عمرانی برای بخش سیلوانا

پیشرفت و توسعه در سایه امنیت شکل می گیرد و ایجاد توسعه پایدار و پیشرفت در نوار مرزی ارومیه در سایه برقراری امنیت حاصل شده است.

🖋 برقراری امنیت پایدار مبتنی بر نقش مردم و از ضروری ترین نیازهای جامعه بشری است که در نوار مرزی ارومیه پیشرفت های قابل تحسینی در انواع حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و… صورت گرفته است.

🖋 سه خبری که در این هفته مورد توجه اهالی بخش سیلوانا قرار گرفت ؛ ۱- ساخت سه مدرسه جدید در بخش سیلوانا ۲- گازرسانی به ۸ روستا در دهستان مرگور ۳- آسفالت روستاهای پیرهادی و محمد رسول

📌 سه مدرسه جدید و مدرن در روستاهای هله‌ فله ، حلج و گسیان به همت مجمع خیرین مدرسه ساز ، اداره آموزش و پرورش بخش سیلوانا و بخشداری سیلوانا افتتاح شد که تا نمودار فضای آموزشی در بخش سیلوانا از نمودار کشوری بالاتر رود.

📌 تزریق گاز شهری به هشت روستا مرگور ( بی بکران ، هفت آباد ، گردیک ناصر ، سه گرکان ، کلاسی ، دوکانا ، سودین آباد و هاشم آباد) انجام شد و هم اکنون این هشت روستا از نعمت گاز شهری برخوردار هستند که تا اواخر این ماه ساکنین این روستاها می توانند به لوله کشی سراسری وصل شوند.

📌 آسفالت روستاهای پیرهادی و محمد رسول نیز به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین بخشداری سیلوانا انجام شد تا این روستاها از آسفالت جدید برخوردار شوند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.