یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
توقیف بیش از ۱۳۰۰ خودروی متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان‌ غربی
10 آبان 1402 - 0:50
شناسه : 19501
8

توقیف بیش از ۱۳۰۰ خودروی متخلف در طرح فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توقیف بیش از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در استان خبر داد. سردار رحیم جهانبخش، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد، […]

ارسال توسط :

توقیف بیش از ۱۳۰۰ خودروی متخلف در طرح

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توقیف بیش از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در استان خبر داد. سردار رحیم جهانبخش، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد، جاده‌های مواصلاتی و میادین شهر با هدف ارتقای نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر، توقیف خودروهای متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و برخورد با مزاحمین به امنیت و آسایش مردم از ۶ آبان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۱۳۷۰ دستگاه خودروی متخلف (شوتی، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و غیره) و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آنهایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند، توقیف و برخورد قانونی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۷۳ نفر مالخر، کشف ۵۶۰ کیلو موادمخدر، جمع‌آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت ۶۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ۵۲ نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.