دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
جوانان بسیجی کرد انقلابی پیروز فتنه ۱۴۰۱/وطن پرستی به روایت ایل منگور
06 آذر 1401 - 11:34
شناسه : 18387
12

جوانان شجاع ، آگاه و بیدار کرد بخش های مرزی ارومیه با عدم حمایت و همکاری خود با فراخوان های ضد انقلاب، دشمن کور دل را ناامید و ارق ملی و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و از همه برجسته تر نقش ارزشمند و غیر قابل توصیف غیرت […]

ارسال توسط :

جوانان شجاع ، آگاه و بیدار کرد بخش های مرزی ارومیه با عدم حمایت و همکاری خود با فراخوان های ضد انقلاب، دشمن کور دل را ناامید و ارق ملی و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و از همه برجسته تر نقش ارزشمند و غیر قابل توصیف غیرت مردان بزرگ جوانان ایل منگور در خاموش کردن فتنه گروهک های تروریستی معاند در شهرهای مهاباد ، پیرانشهر، بوکان و … بود.

دشمن در حال فراخوان برای تجمع و آشوبگری در نوار مرزی ارومیه بود در حالی که گروه های فرهنگی نوجوان کرد در بخش های سیلوانا و صومای برادوست سرود سلام فرمانده را با افتخار در مراسمات ۱۳ آبان ، یادواره شهدا و هفته بسیج می خواندند .

ایل منگور علیه تجزیه طلبها قیام کرد و با تو دهنی خود ضد انقلاب را نقره داغ نمود.

ایل«منگور»یکی ازبزرگترین ایل عشایر کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم شهدای زیادی نقش مهمی در تامین امنیت مناطق مرزی به خصوص مهاباد و شهرهای جنوبی استان داشته است.

دلیرمردی و رشادت‌های بزرگترین ایل عشایری کشور که به وطن پرستی و دفاع از میهن عزیز مشهور هستند فقط به دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس محدود نمی‌شود این ایل در کمک به برقراری امنیت همراه نیروهای حافظ امنیت در شمال غرب کشور نیز از نقش آفرینان مهم به شمار می‌روند.

بر اساس اسناد و روایت‌های تاریخی ملاخلیل منگور پیشوای مذهبی منطقه ساوجبلاغ مکری به ویژه ایل منگور قبل از انقلاب نیز نقش خاصی در پیروزی انقلاب داشتند.

جوانان شجاع ایل منگور فتنه تروریست‌ها ی ضد انقلاب را چنان در شهرهای مهاباد،پیرانشهر،بوکان خاموش کردند که ضد انقلاب در حیرت از شجاعت و دلیری این عزیزان ذات پست و تروریستی خود را با حمله به خانه های خالی و نمایش رذیل ترین صحنه های بشریت به نمایش گذاشت.

ایل عشایر منگور متشکل از ۶ طایفه بزرگ و ۱۲ هزار نفر هستند که در مهاباد، پیرانشهر و مناطق مختلف استان آذربایجان غربی زندگی می‌کنند.

وقتی عناصر گروه‌های تجزیه طلب تا این حد که منازل مردم را آتش زدند و به ناموس مردم اهانت کردند و امنیت منطقه و شهر را برهم زدند، غیور مردان ایل عشایر منگور دیگر نتوانستند ساکت بمانند و با حضور خود در جریان اغتشاشات اخیر در شهرهای جنوبی استان با همراهی نیروهای حافظ امنیت در منطقه اقدام به پاکسازی منطقه از این گروه‌ها کردند.
رعب و وحشت تمام وجود عناصر گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب را با حضور عشایر ایل منگور فرا گرفت، افراد این گروهک‌ها با ترس و وحشت اقدام به فرار و مخفی شدن کردند و آرامش در منطقه برقرار شد.

فقط در برابر رشادت‌ها و دلیرمردهای های بزرگترین ایل عشایر کشور می‌توان گفت بنویسید ایل منگور بخوانید امنیت، وطن پرستی، عهد به وفا

بماند جوانان کرد انقلابی پیروز فتنه ۱۴۰۱ و برخی هم بازنده این فتنه بودند که بعداً خواهیم پرداخت .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.