یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
خودروی مرسدس بنز قاچاق در ارومیه ضبط شد
17 آذر 1402 - 12:06
شناسه : 19674
6

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای قاچاق سواری مرسدس بنز خبر داد. حسین نجف زاده بیان کرد: پرونده قاچاق یک دستگاه خودروی سواری مرسدس بنز (ای ۳۰۰) به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی […]

ارسال توسط :

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای قاچاق سواری مرسدس بنز خبر داد.

حسین نجف زاده بیان کرد: پرونده قاچاق یک دستگاه خودروی سواری مرسدس بنز (ای ۳۰۰) به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد گمرکی معتبر و خارج نکردن خودرو از کشور پس از پایان مهلت پروانه گمرکی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط خودروی کشف شده متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی استان گزارش تخلف را در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله و در بازرسی از یک باب منزل مسکونی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.