جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
دستور ویژه دادستان ارومیه در خصوص بررسی علت تصادف جاده سیلوانا
20 آبان 1402 - 23:35
شناسه : 19559
4

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: شورای عالی تصادفات استان باید به بررسی همه جانبه ابعاد مقصرین احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی به قید فوریت اقدام و ترک فعل احتمالی هریک از مقصرین حادثه را گزارش کند. مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در کفی محور […]

ارسال توسط :

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: شورای عالی تصادفات استان باید به بررسی همه جانبه ابعاد مقصرین احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی به قید فوریت اقدام و ترک فعل احتمالی هریک از مقصرین حادثه را گزارش کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در کفی محور راژان و فوت سه نفر از هموطنان، اظهار داشت: طبق بند۱۱۲ مصوبات جلسه پیشگیری از تصادفات درون شهری و جاده‌ای پرونده تصادف کفی محور راژان به شورای عالی رسیدگی به تصادفات پلیس راه استان ارجاع شد.

وی ضمن دستور ویژه به شورای عالی تصادفات، تاکید کرد: شورا به بررسی همه جانبه ابعاد مقصرین احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی به قید فوریت اقدام و ترک فعل احتمالی هریک از مقصرین حادثه را گزارش نماید.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با توجه به فوت راننده مقصر، با صدور دستور قضایی به شرکت‌های بیمه و صندوق خسارات تامین بدنی دستور دادند حداکثر ظرف ۵ روز نسبت به پرداخت بیمه متوفیان اقدام نمایند.

پایان پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.