دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
طی کردن پله های موفقیت در سایه ی رویاهای کودکانه
26 خرداد 1396 - 22:56
شناسه : 1329
25

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز : رامیار شادکام از کاراته کاران نامی کشور میباشد که در فرودین ماه سال هشتاد و سه در شهر ورزش دوست پیرانشهر دیده به جهان گشود. موفقعیت و قهرمانی در رشته ی کاراته  از رویاهای جدا ناپذیر رامیار در دوران کودکیش بود و به همین دلیل در سن هفت […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری تحلیلی فرهنگی سیلوانانیوز :

رامیار شادکام از کاراته کاران نامی کشور میباشد که در فرودین ماه سال هشتاد و سه در شهر ورزش دوست پیرانشهر دیده به جهان گشود.

موفقعیت و قهرمانی در رشته ی کاراته  از رویاهای جدا ناپذیر رامیار در دوران کودکیش بود و به همین دلیل در سن هفت سالگی با حضور در کلاسهای کاراته نیمی از رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کرد.

حضور در کلاسهای کاراته فرصت خوبی بود تا رامیار به آرزوهای چندین سالش دست یابد و به همین دلیل همواره با جدیت کامل و تلاشهای خستگی ناپذیر مشغول فرا گیری کاراته بود.

وی پس از طی کردن حدود دو سال آموزش  فشرده و نفس گیر توانست در اولین تجربه ورزشی خود مجوز حضور در مسابقات استانی  ارومیه را به بدست آورد

رامیار در این مسابقات توانست با پیاده سازی تمام اندوخته های خود در میدان مبارزه  که حاصل دو سال تلاش و کوشش شبانه  روزیش بود به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و اولین مدال طلای خود را دشت کند.

سه ماه پس از مسابقات استانی اینک فرصت خوبی بود تا در مسابقات کشوری نیز هنر نمایی کند و به همین جهت با حضور در مسابقات قهرمانی کشور و در میان شگفت و حیرت همگان به برتری های چشم گیری دست یافت و بدین ترتیب نه تنها  موفق شد مدال طلای قهرمانی کشور را بر گردن بی آویزد بلکه به رویاهای کودکانه خود نیز لباس واقعیت پوشاند.

دیگر نونهال رزمی کار پیرانشهری در کشور شناخته شده بود و در اکثر مسابقاتی که در کشور و شمالغرب کشور برگزار می شد حضوری ثابت داشت و همین فعالیت ها  کافی بود تا به تیم ملی نونهالان کشور انتخاب شود.

رامیار پس از طی کردن پله های قهرمانی اینک به فکر کسب موفقعیت در تیم ملی می باشد و میخواهد کلکسیون افتخارات خود را با حضور در مسابقات برون مرزی تکمیل کند تا با این قهرمانی اسم خود  رادر تاریخ کاراته به ثبت برساند.

ایشان با توصیه به جوانان و نونهالانی که قصد ورود به دنیای ورزشهای رزمی را دارند  افزود : برای کسب موفقعیت بایستی به خدا توکل کرد زیرا هر انچه که در رویاهایتان است می تواند با تلاش و کوشش زیاد به واقعیت تبدیل شود.

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.